י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
חשש מהסלמה

ברקע המתיחות: שר הבריאות ערך סיור בצפון הארץ

שר הבריאות אוריאל בוסו ערך סיור מקצועי בצפת, כרמיאל, דיר אל אסד ועכו. בוסו: "משרד הבריאות פועל כל העת להבטיח את המוכנות לחירום ואת רציפות המענה הרפואי בזמן שגרת החירום"

ברקע המתיחות: שר הבריאות ערך סיור בצפון הארץ
שר הבריאות בצפון צילום: באדיבות המצלם

על רקע החשש מהסלמה ביטחונית בגבול הצפון, ערך היום (שלישי) שר הבריאות אוריאל בוסו סיור מקצועי בצפת, כרמיאל, דיר אל אסד ועכו. השר הגיע מלווה באנשי מקצוע בכירים ממשרד הבריאות וביקש לשמוע מקרוב על ההיערכות לחירום, לרבות לתרחיש העלטה והמוכנות לטיפול בחולים בעלי צרכים מיוחדים.

השר פתח את הביקור בצפת שם נפגש עם ראש העיר יוסי קקון וקיים איתו הערכת מצב בדגש עם תחום הבריאות בעיר. השניים הגיעו לביקור בפקולטה ללימודי רפואה, שם ביקש השר לשמוע על ההיערכות לפתיחת הלימודים בצל המלחמה ועל הסיוע שמשרד הבריאות יכול להעניק כדי להבטיח תנאים ראויים לסטודנטים.

בהמשך הגיעו השר בוסו ואנשי משרדו לביקור בכרמיאל, שם קיימו ישיבת עבודה עם ראש העיר משה קונינסקי ובכירי העירייה. במסגרת הפגישה נדונה ההיערכות להסלמה ביטחונית בצפון ובקידום הקמתו של מרכז רפואי אשר יעניק שירות לתושבי האזור לאורך כל שעות היממה. לאחר הפגישה, הגיע השר לסיור בניידת ה-MRI ולמרפאת כללית בעיר ונפגש עם הצוות הרפואי במקום.

לאחר מכן המשיך שר הבריאות בדיר אל אסד וקיים ישיבה מקצועית עם ראש המועצה, חבריה ואנשי רפואה המתגוררים בכפר. במסגרת הישיבה, קיבל השר סקירה על ההיערכות להתרחבות הלחימה בגבול הצפון, והמוכנות להענקת טיפול בחולים מונשמים ובעלי צרכים מיוחדים בתרחיש עלטה.  

את הסיור סיים שר הבריאות בעכו בביקור במרפאת לאומית בעיר ובפגישה עם ראש העיר עמיחי בן שלוש בבניין העירייה, שם קיבל סקירה על הצרכים והאתגרים של תושבי העיר במקרה של התרחבות הלחימה. במסגרת הפגישה הודה ראש העיר לשר בוסו על הזמינות והמענה שהוא מעניק לעיר, ובייחוד קידום השירות הרפואי הניתן לתושבים.   

השר בוסו אמר: "משרד הבריאות פועל כל העת להבטיח את המוכנות לחירום ואת רציפות המענה הרפואי בזמן שגרת החירום. שמחתי לפגוש בצוותים הרפואיים והתרשמתי כי הם מוכנים לכל אירוע ולכל שינוי בכוננות. אני מודה לראשי הרשויות על המסירות והמחויבות ועל ההתגייסות למען בריאות התושבים".

אוריאל בוסו משרד הבריאות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}