ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

להיט במרכז גוש דן: נדל"ן בכשלושים אחוז מתחת למחיר השוק

קליניקות למכירה במתחם העתיד של גוש דן, בסמיכות לבית החולים שיבא: הון עצמי מ- 149,000 ש״ח בלבד – כ- 30% מתחת למחיר השוק

להיט במרכז גוש דן: נדל"ן בכשלושים אחוז מתחת למחיר השוק
מתחם עזר סנטר צילום: בריטניה ישראל

במקטע דרך שיבא, על התפר של אלוף שדה, במיקום המציע נגישות תחבורתית מקסימלית ובמרחק הליכה מבית החולים שיבא, יצאה לדרך ההשקעה במתחם העתיד של גוש דן – AZAR CENTER. המתחם החדש מציע לכם – משקיעים, רופאים ומטפלים בתחומי הרפואה השונים – ליהנות מקליניקה חדשה במרחק של מטרים ספורים מבית החולים שיבא. ״המיקום הנדיר של המתחם, בסמוך לבית החולים שיבא ולתחנת הרכבת העתידית על תווי הקו הסגול, הופכים את המתחם למושלם עבור העובדים בתחומי הרפואה השונים״, מספרים בחברת בריטניה-ישראל, העומדת מאחורי הפרויקט.

הכל במקום אחד ובנגישות מקסימלית

AZAR CENTER הוא פרויקט חדשני המציע שלוש קומות ייעודיות שיוקדשו לקליניקות וחדרי רופאים מקצועיים. המתחם כולל מגדל שיתנשא לגובה של 19 קומות, עם שתי קומות מסחר, קומות משרדים וקומות ייעודיות לקליניקות, ומציע נוף פתוח לשלושה כיוונים, לרבות נוף לים מכיוון מערב, לצד עיצוב שנמצא בהלימה עם סביבה אורבנית ירוקה. מתחם AZAR CENTER פועל במודל All in One אשר יכלול מתחמי פנאי, תעסוקה ומסחר המשתלבים בהרמוניה זה עם זה. בבריטניה-ישראל מוסיפים: ״המבנה כולל משרדים מודרניים, קליניקות וחדרי רופאים, לצד חנויות, מסעדות ובתי קפה, כך יהפוך המתחם למרכז חיים פועם המאפשר לעבוד, לבלות, לקנות ולאכול תחת קורת גג אחת בנגישות מקסימלית״.

בריטניה ישראלמתחם עזר סנטרצילום: בריטניה ישראל

להגיע לקליניקה חדשה במחיר נמוך בכ- 30% ממחיר השוק

כאמור, מאחורי הפרויקט עומדת חברת, בריטניה-ישראל, בעלת רקורד עשיר בהשבחת נדל”ן ומגוון פרויקטים למסחר, מגורים ועירוב שימושים. בימים אלו הפרויקט נמצא בשלב הרכישה המוקדמת המציע תנאי תשלום ייחודיים.

חברת בריטניה ישראל רשמה לאחרונה הצלחה בקידום תב”ע בעיר בני ברק בפרויקט “בריטניה ישראל על הפארק”.

בחברה מסכמים: ״הרוכשים קונים כעת את הקרקע המאפשרת להם לקבל קליניקה חדשה במחיר הנמוך בכ- 30% ממחיר השוק. ליתר דיוק, לאחר אומדן עלויות בנייה העומד על כ- 184,000 ש״ח, תקבלו קליניקה חדשה בעלות כוללת של כ- 333,000 ש״ח בלבד – כבר בשלב זה ההצעה מגלמת רווח של מעל 100,000 ש”ח לעומת מחירי השוק באזור!״.

 

וויסל סחר בריטניה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}