י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

סטייל לאורך כל הדרך: הטרנדים של 'מקימי' לקראת החגים

איך הפך המותג "מקימי" למוביל בעולם האופנה הצנועה באופן שמתכתב עם האופנה העולמית, ומהם הטרנדים שמחכים לנו מעבר לחגים?

סטייל לאורך כל הדרך: הטרנדים של 'מקימי' לקראת החגים
מקימי צילום: יח"צ

כשרואים את הסניפים הרבים של המותג "מקימי" ואיך הוא כבש את עולם האופנה הצנועה, צריך לנבור קצת בהיסטוריה של מי שהקים את המותג, ולהבין איך זה קרה.

הבעלים של רשת האופנה מקימי, משפחת ביטון, גרה בעבר בפנמה, אזור הסחר החופשי שבמרכז אמריקה, שם עסקה בענף הטקסטיל בתעשיית האופנה מהגדולות בעולם. המשפחה התברגה בתוך העשייה של בית האופנה של "אוסקר דה-לה רנטה" אחד מבתי האופנה הנחשבים והמשפיעים בעולם.

בית האופנה דה-לה רנטה התפרסם בזכות עיצובי אופנת עילית ועיצובי אופנה יוקרתיים זוהרים ואלגנטיים בייחוד בתחום שמלות הערב ושמלות כלה.

בית האופנה דה-לה רנטה מלביש עד היום נשים ממשפחות מלוכה נשות חברה מפורסמות ונשות נשיאי ארצות הברית.

יח"צ;מקימיצילום: יח"צ;

לפני 20 שנה, אחרי שנים רבות של תהליך עבודה בתחום אופנת העילית, תוך קבלת השראות אופנתיות בלעדיות ואינסופיות, ותהליך למידה מעמיק ומקצועי הנעשית בכל עיצוב ודגם, משפחת ביטון עלתה ארצה וזיהתה צורך נשי במגזר לאופנה עילית. מהר מאד, היא הקימה את המותג "מקימי" שגם הוא חורט על דגלו, להוביל בדגמים אלגנטיים, ייחודיים ובלתי מתפשרים, אלא שהפעם התבקש שהעיצוב יהיה תמיד צנוע והולם את האישה שמקפידה על לבוש כהלכתו.

יח"צמקימיצילום: יח"צ

"קהל היעד שלנו הוא נשים ונערות שרוצות ללבוש כמו באירופה- בשיא האלגנטיות, בהתאם לטרנדים העולמיים ובלי צורך בתיקונים, תפירות, עליוניות וכדומה" מסבירים משפ' ביטון, הבעלים, "בסטודיו של 'מקימי' עובדות מיטב המעצבות בעולם האופנה והגרפיקה וביחד הן מפיקות את התוצאות שהפכו את המותג שלנו לבולט מאד במגזר, כשחשוב לא פחות- לאורך כל הדרך, נעשה דיאלוג פורה מול הלקוחות שתמיד מעניקות פידבקים וגורמות לפריטים להיות מותאמים ואהובים באופן מקסימלי. יש לנו גם מועדון לקוחות שווה ומשתלם עם הטבות ללא הרף, ולא בכדי הצטרפו אליו עד כה עשרות אלפי לקוחות".

יח"צמקימיצילום: יח"צ

מי שהתגייסה להוביל את עיצוב הקולקציות ועושה זאת עד היום במסירות, היא מעצבת האופנה שי-לי הלאלי כהן, שהגיעה לתפקיד עם רזומה כמעצבת אופנה ראשית בחברות ענק ולימים הפכה גם לשותפה בעסק "היא הביאה את המותג עם הניסיון העשיר שלנו להיות התשובה המדויקת לאופנה צנועה שמשלבת בתוכה תחכום וריגוש, לצד איכות והקפדה על הפרטים הקטנים, מה שמעניק ללקוחותינו, ביטחון מלא בבחירות שהן עושות וכמובן מענה אופנתי שלם".

במשך השנים, המותג הצליח להתפרס בסניפים בכל רחבי בארץ וכיום מקימי היא רשת האופנה לנשים הגדולה והמובילה ביותר בארץ המתמחה באופנה עילית צנועה, רשת מקימי מונה מאות מוכרות מקצועיות ומסורות, נפתח גם אתר אונליין  ססגוני ונוח לשימוש עם משלוחים מהירים עד לבית הלקוח.

המותג מציע שמלות, חצאיות, טופים, שמלות ערב, פריטי בייסיק, אקססוריז וכל מה שאישה מבינת עניין מחפשת כדי להרכיב לעצמה מלתחה שווה לכל ימות השנה, החגים והשבתות.

לינק לאתר  mekimi.co.il 
עמוד הבית נשים - mekimi.co.il/home-women

עמוד הבית גברים - mekimi.co.il/home-men

יח"צמקימיצילום: יח"צ

שי-לי, מהיכן את מקבלת השראות לקולקציות שמחדשות אצלכם בכל עונה?

"אנחנו ב'מקימי' תמיד עם האצבע על הדופק. ארגז ההשראות של מעצבת אופנה, נוצר מהרבה אלמנטים- יש תכתיבים אופנתיים וטרנדים לכל עונה שאני ערה להם, אני מסתובבת בעולם, מתרשמת ממגמות האופנה, מבקרת בתערוכות ייעודיות, במפעלי ייצור בכל הסגנונות ותמיד מתעדכנת. יותר מכל, אני קשובה למה שהלקוחות שלנו מחפשות ויש לנו קשר רציף איתן. הלקוחה שלי תקבל אופנה במיטבה ובהתאם לצרכים הספציפיים שלה".

מה הם הטרנדים האופנתיים בעונת החורף הקרבה ואצלכם בקולקציה?

"בכיוון הקז'ואל היומיומי, התמקדתי בסריגים, סריגי פסים בכל מיני סגנונות , בחליפות וסטים שזה הדבר בהא הידיעה העונה, שמלות מסריגים נעימים, חמימים אבל לא מדי, בהתאם לאופי החורף הישראלי שהוא לא כבד כמו בחו"ל.

אנחנו נכנסים לחגים – מצד אחד אנחנו עדיין מחפשים טקסטורות נעימות לאוויר החמים ומצד שני פנינו אל הסתיו ואנחנו רוצות להתחדש באיזושהי צבעוניות שתשמש אותנו אל תוך העונה הבאה ותחדש את הארון והמלתחה. לכן בחרתי הרבה בצבעי תבלין, בגוונים של צבעי אדמה, בורדו, זית וחום, ועדיין יש דגמים עם קריצה של קיץ למי שרוצה למשוך עוד קצת את העונה החמה, הפרשית, הצעירה והשמחה.

אי אפשר גם להתעלם מהתקופה שבה אנחנו נמצאים - מצד אחד אנחנו חייבים לשמוח, להתרגש, לייחס חשיבות לחגים, מצד שני- יש השפעה של מה שעובר עלינו בשנה האחרונה – לכן, בעיצובי הקולקציה החדשה, ניסיתי לחבר עולמות ולהביע את מנעד התחושות. אחרי הכל- אופנה היא מראה למה שאנחנו חיים וחווים".

לינק לאתר  mekimi.co.il 
עמוד הבית נשים - mekimi.co.il/home-women

עמוד הבית גברים - mekimi.co.il/home-men

יח"צמקימיצילום: יח"צ

התוכן נכתב ע"י: מירי בן דוד

מקימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}