י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בין הזמנים של אולטרה: מסכמת בהצלחה גדולה פעילות ייחודית ומהנה לציבור החרדי

עשרות אלפי ילדים ומשפחות נהנו השנה ממתחמי 'לונה פארק' אטרקטיביים במגוון ערים חרדיות. אחת האטרקציות המבוקשות ביותר וחסרות התקדים עבור ציבור שומרי תורה ומצוות.

בין הזמנים של אולטרה: מסכמת בהצלחה גדולה פעילות ייחודית ומהנה לציבור החרדי
פעילות גיל גרופ לונה פארק צילום: יח"צ

ארבעה מתחמי ענק חדשניים וייחודיים של 'לונה פארק' לבין הזמנים, כשהמטרה, להנגיש חוויה משפחתית קרובה לבית, בדמי כניסה נמוכים של 10-15 שח בלבד. אטרקציית קיץ משפחתית בלי להיאנק תחת עול של רכישת כרטיסים לכל המשפחה בעלות של עשרות שקלים לכרטיס.

מי שעומדת מאחורי הפקת המיזם העוצמתי והכמעט בלתי אפשרי הזה, היא דבורי עמנואל, מנכ"לית חברת 'אולטרה', שבמשך שנים הקימה מתחמי לונה פארקים בגדלים שונים במקומות שונים בארץ, אם כי השנה, יחד עם הגב החזק של 'קבוצת גיל גרופ' השותפה בחברה, לקחה על עצמה הפקת ענק שאין עוד חברה בארץ שעמדה בהצלחה בפרויקט מסוג כזה: ארבעה מתחמי לונה פארק במקביל, לאורך ימי בין הזמנים בשלוש ערים שונות וכולם פועלים במשך שעות רבות, חלקם מעל 14 שעות ברצף בכל יום.

"יש בארץ מתחמי לונה פארק לציבור הכללי, אלא שהם לא תמיד עומדים בסטנדרטים שמתאימים למשפחה חרדית, כל שכן המחיר. כל כרטיס נמכר במחיר מופקע. מה קורה כשיש משפחה ממוצעת עם שבעה ילדים? ואת זה הגענו לשנות", מסבירה דבורי עמנואל. "אני חושבת שרוב האנשים בכלל לא חלמו שאפשר להפיק פארק ברמה גבוהה שכזו".

מתחם הלונה פארק של גיל גרופ צילום: יח"צ

כל פארק – כמו ילד יחיד

פרויקט הקמת מתחמי לונה פארק ייעודיים לציבור החרדי בפריסה ארצית, הפך השנה למיזם חסר תקדים. מספר ערים חרדיות שביקשו במקביל לספק לציבור התושבים שלהם אטרקציות איכותיות ביותר, במחיר שכל משפחה חרדית תוכל לעמוד בו, הקצו בתוך העיר שטחים לטובת הקמת לונה פארק קיץ. "האמת שהילדים שלי היו מרותקים לתהליך", משתפת נחמה, תושבת ביתר. "כשראינו שמתרחש משהו, הילדים ביקשו לצפות ומדי פעם לקחתי אותם לקרבת מקום כדי לעקוב אחר הנעשה. אני יכולה להגיד שרמת ההשקעה הפתיעה אפילו אותי. לא דמיינתי שהשטח שאין בו כלום, יהפוך למתחם לונה פארק מפואר. גזמו שם עצים ועשבים, ראינו איך מתקינים תשתיות מים, חשמל. עבור הילדים החוויה התחילה הרבה לפני שהגיעו המתקנים".

ואכן, בחברת אולטרה מסבירים כי מדובר בהפקת ענק, זהה בסדר הגודל לאירועים בינלאומיים בעלי תקציבי עתק. "אי אפשר להסתכל על לונה פארק ולחשוב שמקימים אותו על פי חוקים מובנים", מסבירה עמנואל. "כל עיר, כל טווח גילים, כל שעה וכל אזור זה משהו אחר לחלוטין. אנחנו בנינו לונה פארק בביתר, בית שמש, רוממה ורמות ואני יכולה להעיד בפירוש, שכל אחד מהם עבר חשיבה שונה, אסטרטגיה ותכנון שונים לחלוטין. כל פארק כמו ילד יחיד, על מנת למקסם את התוצאה".

"הדבר שבלט לכולנו ואותי אישית הרשים במיוחד, היה החוויה הרב גילאית", אומרת מ. משכונת רמות בירושלים. יש לי ב"ה 9 ילדים, תינוק בן כחצי שנה ומעלה. אף פעם אי אפשר באמת למצוא אטרקציה שתתאים גם לבן 3 וגם לבן 12. בלונה פארק הזה היה ברור שמישהו חשב בצורה מעמיקה על כל דבר והאפשרות עבורנו, ההורים, להביא את כל ילדי המשפחה ושהם ימצאו תעסוקה ואפילו לנו, פינות ישיבה מוצלות ונעימות. התחושה היתה של השקעה ומקצועיות. חוויה מדהימה".

ניתן לומר כי אולטרה, שעובדת שנים רבות מתוך תחושת שליחות, עם הנהלה ואנשי צוות שמבינים שטח ברמה גבוהה, מצליחה להביא תוצאות גדולות מהמצופה. "אנשים בוחרים באולטרה בעיקר בזכות הראייה השונה", מסבירה שושי יפה, מנכ"לית קבוצת גיל גרופ. "הם כמובן מבינים מהר מאוד את רמת המקצועיות, השירות המדויק והאישי ביותר ביותר. אלו האלמנטים הבולטים שמהווים את ה- DNA של גיל גרופ וכמובן של אולטרה וכאשר מקפידים ללכת על פי העקרונות החשובים הללו, מצליחים בסייעתא דשמיא כמובן, להשיג הרבה מעבר למה שנראה אפשרי".

 

גיל גרופ אולטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}