י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
דיווחים דרמטיים

מאות פעילי חיזבאללה, ביניהם בכירים, נפגעו כתוצאה מפיצוץ מכשיר הקשר

פעילי חיזבאללה רבים נפצעו באירוע חריג בדאחייה של ביירות, ובמוקדים נוספים בלבנון | דיווחים: הפיצוצים התרחשו במכשירי הקשר של הפעילים - באמצעות שימוש בטכנולוגיה אלחוטית | חיזבאללה: "פרצת האבטחה הגדולה ביותר שחווינו"

מאות פעילי חיזבאללה, ביניהם בכירים, נפגעו כתוצאה מפיצוץ מכשיר הקשר
הפיצוצים בלבנון צילום: רשתות ערביות

כלי תקשורת בלבנון מדווחים על "אירוע ביטחוני חריג" בביירות - ובמוקדים נוספים ברחבי לבנון - במהלכו נפגעו כמה מאות פעילי חיזבאללה. בין הנפגעים - גם בכירים בארגון ועוזריהם. לפי חלק מהדיווחים, הפצועים נפגעו כתוצאה ממכשירי קשר שלהם שהתפוצצו לפתע. "מדובר בפרצת האבטחה הגדולה ביותר שחווינו", אמר גורם בחיזבאללה לרויטרס.

באל-ג'זירה דווח כי המכשירים שנשאו אנשי חיזבאללה פוצצו בכמה אזורים - בבקאע, בביירות ובדרום לבנון, באמצעות שימוש בטכנולוגיה אלחוטית.

רשתות ערביותהמכשירים שהתפוצצוצילום: רשתות ערביות

לפי רשת סקיי ניוז בערבית, האירוע התרחש בין היתר בפרבר הדרומי של ביירות. ״פציעות נרשמו לאחר פיצוצים בו-זמניים של מכשירי תקשורת ששימשו אנשי חיזבאללה לתקשורת מוצפנת פנימית״, נאמר בדיווח.

ברשת רויטרס דווח ממפי עדי ראייה כי לפחות מאות פעילי חיזבאללה נפצעו בפיצוצים. על פי דיווח בערוץ אל-חדת' הסעודי, "הצבא הישראלי פוצץ מכשירי קשר של אנשי חיזבאללה בדאחיה בביירות באמצעות טכנולוגיה". בדיווח נאמר כי "מדובר במבצע ביטחוני מסתורי".

לבנון מלחמת חרבות ברזל ביירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}