י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
חשודים בפריצה לבתים

עם טלית ותנ"ך מהודר: שלושה שב"חים פלסטינים נעצרו

טלית ותנ"ך מהודר אותרו ברשות שלושה שוהים בלתי חוקיים שנעצרו על ידי בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים. השלושה חשודים בעבירות התפרצות לדירות מגורים

עם טלית ותנ"ך מהודר: שלושה שב"חים פלסטינים נעצרו
תפיסת שב"חים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה שלושה פלסטיניים שחשודים בהתפרצות לדירת מגורים בירושלים. החשודים אותרו על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים כשהם מסתתרים בחורשה מיוערת בעיר. 

בימים האחרונים הגיש תושב ירושלים תלונה מקוונת למשטרה באמצעות המרשתת, כי ביתו נפרץ ומתוכו נגנבו תכשיטים, סכום כסף מזומן בסך אלפי ש"ח ורכוש נוסף. בין היתר, נגנב צרור מפתחות רזרביים של רכבו ובהמשך לכך, נגנב גם רכבו. 

במסגרת החקירה המשטרתית, ולאחר שנאספו ממצאים שונים, איתרו אמש (שני) בלשי ימ"ר ירושלים שלושה חשודים פלסטיניים, שב"חים תושבי ענאתא ו-סיעיר בשנות ה-30 לחייהם, מסתתרים בחורשת יער בדרום העיר. הבלשים ביצעו את מעצרם של השלושה, תוך ניסיונות של אחד החשודים להתנגד לכך תוך שימושו בכוח כלפי הבלשים, ללא הועיל.

בחיפוש שנערך ב"זולה" בה שהו, איתרו הבלשים ברשותם של החשודים רכוש רב החשוד כגנוב וכלל בין היתר- תנ"ך מהודר, טלית לבנה, מספר פלאפונים, סכום כסף נכבד, תרופות מרשם על שמו של אזרח ישראלי ועוד.

החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה ובסיומה נכלאו. הבוקר הובאו החשודים לדיון בעניינם ומעצרם הוארך לבקשת המשטרה ב-6 ימים, עד לתאריך 22.9, לטובת מיצוי חקירתם. 

 

טלית שב"חים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}