י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בפגישות עם דגן

חברי קונגרס בארה"ב: "נלחם בסנקציות"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קיים סבב פגישות עם חברי קונגרס אמריקאים בוושינגטון. לאחר ששמעו ממנו את הנתונים, הודיעו כי ילחמו במשותף נגד הסנקציות כלפי מתיישבים ביהודה ושומרון: "נדרוש הבהרות מהממשל"

חברי קונגרס בארה"ב: "נלחם בסנקציות"
ראש מועצת שומרון יוסי דגן קיים עם חברי קונגרס אמריקאים צילום: באדיבות המצלם

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, יצא למסע הסברה בוושינגטון כנגד הסנקציות אותן מפעיל הבית הלבן כלפי אזרחים ישראלים ביהודה ושומרון. דגן נפגש עם סנאטורים וחברי קונגרס והסביר להם על הסנקציות. 

אנתוני ד'אספוזיטו, חבר בית הנבחרים האמריקאי אמר: "אנחנו נעמוד איתן. נמשיך להיאבק ולוודא שההחלטות החשובות לעם שלכם על השולחן כך שלא רק האמריקאים, אלא גם הישראלים יבינו מי עומד איתכם ומי לא. נמשיך לחשוף את השנאה. ונעשה כל שביכולתנו: נדרוש הבהרות, ונבקר את הממשל שמטיל סנקציות על עמכם במצבים שבהם, אם לא מסכימים איתם, הם מתנקמים פוליטית. אנחנו מכירים את התחושה הזו". 

חברת הקונגרס קלודיה טני הוסיפה: "בעבודה עם ראש מועצת שומרון אנחנו נאבק נגד הסנקציות שעלולות להיות מוטלות על ידי הממשל הנוכחי. ואני רק רוצה לומר, שאלוקים יברך אתכם, כולכם. אנחנו חושבים עליכם ומתפללים למען ישראל".

דגן סיכם את הפגישה בשאלה ישירה לסנאטורים: "מה אפשר לעשות נגד הסנקציות והלחצים הנוראיים האלה המופעלים נגדנו?". צ׳אק פליישמן חבר בית הנבחרים השיב: "אם נבחר את דונלד טראמפ לנשיא, לישראל יהיה חבר חזק מאוד. טראמפ הוא פרו-ישראל אמיתי. הוא הוכיח זאת כשהעביר את השגרירות לירושלים, כפי שהבטיחו נשיאים אחרים ולא קיימו."

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון אמר: "הסנקציות כלפי אזרחים ישראלים ביהודה ושומרון ומחוץ לה הן מהלך אנטי-דמוקרטי חסר תקדים, וזו גם פגיעה בריבונות של מדינת ישראל. בוודאי כשמדובר באזרחים שומרי חוק הפועלים בארגונים למען ההתיישבות ביהודה ושומרון שאפילו לא נפתח נגדם הליך פלילי. האחריות על ממשלת ישראל למנוע את הסנקציות. כניעה לתכתיבים של ארגוני שמאל קיצוני שהאינטרס שלהם ברור, הביאה לטרלול הזה. אני שמח שבסנאט ובקונגרס יש לנו חברים שמבינים את זה ומוכנים להילחם יחד איתנו נגד הדבר החמור הזה".

ארצות הברית יוסי דגן מלחמת חרבות ברזל סנקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}