י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תקלה?

המשפחות נדהמו: שבעה חטופים הוסרו מפנקס הבוחרים

ראש מועצת שער הנגב דרש משר הפנים לתקן את התקלה המבישה: "לא יעלה על הדעת שהמדינה תראה בשבעת תושבי המועצה שנחטפו ממיטותיהם בשבעה באוקטובר, לא כאזרחים שווי זכויות"

המשפחות נדהמו: שבעה חטופים הוסרו מפנקס הבוחרים
משרד הפנים צילום: Nati Shohat/Flash90

שמותיהם של שבעה חטופים המוחזקים בידי חמאס, הוסרו מפנקס הבוחרים בבחירות המקומיות שייערכו בכמה רשויות בצפון ובדרום בחודש נובמבר. כך גילו המשפחות לתדהמתן. השבעה הם קית' סיגל, אמילי דמארי, צחי עידן, עמרי מירן, דורון שטיינברכר, והאחים גלי וזיו ברמן.

יוסי קרן, ממלא-מקום ראש המועצה האזורית שער הנגב, פנה במכתב לשר הפנים משה ארבל, בדרישה לתקן את המעוות: "הבוקר הזדעזעתי לגלות כי מפנקסי הבוחרים לקראת הבחירות המקומיות שתתקיימנה ב- 19.11.24, הושמטו שמות החטופות והחטופים, תושבי המועצה האזורית שער הנגב", כתב קרן. "לא יעלה על הדעת ולא אסכים שמדינת ישראל תראה בשבעת תושבי המועצה - אבות לילדים, בנות ובנים להורים, חברי קהילה משמעותיים שנחטפו ממיטותיהם בשבעה באוקטובר, לא כאזרחים שווי זכויות במדינה דמוקרטית".

"יתרה מכך", הוסיף, "חטופינו חיים וניתן להצילם. לא אתן ולא אסכים שיתייחסו אליהם אחרת. אני דורש שמשרד הפנים וכל העוסקים במלאכת הבחירות המקומיות, לתקן טעות זו לאלתר ולהחזיר את קית', אמילי, צחי, עמרי, דורון, גלי, זיו וכל החטופים והחטופות לפנקסי הבוחרים של המועצה ויפה שעה אחת קודם".

ממשרד הפנים נמסר כי המקרה נבדק. 

משרד הפנים שער הנגב החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}