ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לבלוט ולהצליח

איך תיישמו את אסטרטגיות השיווק של המותגים הגדולים בעסק שלכם

אתם משקיעים הון לא קטן בחברה או בעסק שלכם אבל מתי בפעם האחרונה ערכתם חיפוש על עצמכם ברשת? מה גיליתם שם? • תתפלאו לראות כמה תגלו על עצמכם מהעבר השני של המתרס • ב-2024 אתם צריכים נוכחות דיגיטלית חזקה כדי לבלוט ולהצליח בשוק המוצף • איך עושים את זה? כל הפרטים בכתבה שלפניכם

איך תיישמו את אסטרטגיות השיווק של המותגים הגדולים בעסק שלכם
בניית אתר צילום: יח"צ

אתם קובעים פגישה עסקית עם לקוח חדש או מראיינים עובד חדש לעסק. הוא נכנס אל החדר, עדיין לא פותח את הפה ואתם כבר יודעים. אתם יודעים אם הוא מסודר או מפוזר, רציני או בעל חוש הומור. החזות החיצונית, הדרך בה הוא צועד, פותח את הדלת או מתיישב, מלמדים אתכם הרבה יותר מכל מה שיאמר או יעשה בהמשך. מה לעשות? אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני שקובע ומכריע את המשך הקשר ביניכם. האתר שלכם הוא הרושם הראשוני, הוא הפנים שלכם עבור הלקוח וזה לא משנה מה יש לכם למכור ולתת, אם האתר שלכם לא ישקף את מהות העסק- הרושם המוטעה יתקבע אצל הלקוח ולתמיד. 

ליצירת קשר ובניית אתר ייחודי משלכם לחצו כאן>>>

אם יש לכם עסק והאתר שלכם (במידה והוא בכלל קיים..) לא משקף את מה שאתם מוכרים, אתם בבעיה רצינית.. ב- 2024 כל השווקים מוצפים ולרוב מוחלט של העסקים יש מתחרים רציניים. אתם משקיעים הון לא קטן בפיתוח העסק שלכם ובהתאמתו לעידן החדש, הדיגיטלי והמתקדם אבל אצל עסקים רבים, חלון הראווה של העסק, הצעד הראשון שקובע את התדמית שלהם אצל הלקוח, נשאר כמה שנים מאחור.

יח"צעיצוב ייחודיצילום: יח"צ

"עסקים רבים בונים אתר ראשוני בהקמת העסק כדי להיות על המפה" מסבירה יהודית דויטש, מאפיינת ובונה אתרים לארגונים, חברות, עסקים ועמותות. "מה שקורה עם הזמן זה שהעסק מתקדם ומתפתח אבל האתר נשאר מיושן, מאוד בסיסי ולא משקף את מה שהעסק באמת יודע לתת. אני נתקלת בעבודה שלי עם עסקים מוכרים וחזקים או עמותות גדולות ומצליחות, בפער משמעותי בין העסק לבין התדמית החיצונית שלו. לצורך הדוגמא פנתה אלי עמותה גדולה ומוכרת שלא זכתה במכרז של משרד החינוך כי האתר שלהם לא היה מספיק מקצועי ולא שיקף את הפעילות שלהם.

שנה לאחר מכן, עם אתר מקצועי ומדויק הם ניגשו שוב למכרז והפעם זכו... רוב הלקוחות שלי הם בעלי עסקים שכבר עובדים ו"נוסעים על הכביש" שהבינו את הצורך החשוב בקידום האתר שלהם ויש גם כאלו שהתרגלו שנים לחיות בזירה הפרונטלית בלי נוכחות דיגיטלית והבינו, אמנם קצת באיחור אבל עדיין בשלב הנכון, שהגיע הזמן להתמצב בזירה הדיגיטלית ובכך להקפיץ את העסק ולחשוף אותו לקהל יעד חדש ועצום שהתרגל, ובצדק, לרכוש דרך הדיגיטל בקלות ובנוחות מכל מקום ובכל זמן.

"באמצעות אתר מתוחזק ומעודכן תדיר, ניתן להגיע כיום לקהלים חדשים ובכך להגדיל את הכנסות העסק בקלות ובמהירות. יש לי לקוחות שהתחילו כעסקים שפועלים במגזר החרדי בלבד ולאחר שעדכנו ושדרגו את האתר שלהם, מוכרים את אותם המוצרים, לחברות גדולות מהמגזר הכללי ובכך הגדילו את ההכנסות ואת היקף העסק בצורה משמעותית.

ליצירת קשר ובניית אתר ייחודי משלכם לחצו כאן>>>

הקמת אתר היא לא פעולה של 'שגר ושכח'. אתר תדמית או מכירות מקצועי דורש תכנות מדויק, תחזוק קבוע, העלאת תכנים באופן שוטף ויד על הדופק לבדוק שהממשק ידידותי למשתמש, שאין באגים בתפעול ושיש חווית משתמש ללקוח שגולש באתר. לפעמים עסקים אפילו לא יודעים כמה לקוחות הם מפסידים.. כאלו ששמעו עליהם, התרשמו ומעונינים להיות לקוחות וכצעד ראשוני מתבקש נכנסים לאתר, אבל אז נכונה להם אכזבה. האתר מיושן, מסורבל, לעיתים נתקע ואפשר ללכת בו לאיבוד. לקוח כזה יעזוב את האתר שלכם מאוד מהר ובד"כ לא יתן לכם הזדמנות שניה להוכיח את עצמכם.

עם 20 שנות ניסיון בעולם הפרסום ובניהול קמפיינים למותגים הגדולים בארץ ובעולם, יהודית דויטש מכירה את התהליכים והטכניקות שעובדות ומייצרות תוצאות ומביאה את אסטרטגיות השיווק של המותגים הגדולים בהתאמה לאתר של העסק שלכם. המומחיות בבניית אתרים היא לדעת לשלב יחד את כל התחומים: אסטרטגיה, מיתוג, תוכן, שיווק וחוויית משתמש. המטרה שלי היא להפוך כל מוצר למותג גדול ורווחי עם נוכחות דיגיטלית מרשימה ומדויקת. רוצים להעיף את העסק שלכם קדימה? בואו להכיר מקרוב.

בניית אתר עיצוב מותג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}