ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לאחר ניסיון ההתנקשות

ביידן התקשר לטראמפ, השניים ניהלו "שיחה לבבית"

הנשיא ג'ו ביידן שוחח עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. השניים ניהלו "שיחה לבבית". ביידן אמר כי הוקל לו שטראמפ בטוח, והנשיא לשעבר הביע תודה על השיחה. האירוע מגיע מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ ב-13 ביולי, במהלך עצרת בפנסילבניה "הייתה לנו שיחה מאוד נחמדה. זה היה על הגנת השירות החשאי", אמר טראמפ בהצהרה שמסרה ל-CNN. השיחה סימנה את השיחה השנייה של השניים בתוך חודשיים, לאחר ששוחחו בעקבות ניסיון ההתנקשות בטראמפ ביולי.

ביידן התקשר לטראמפ, השניים ניהלו "שיחה לבבית"
טראמפ מופיע בפני תומכיו צילום: קמפיין טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ התייחס לניסיון ההתנקשות בו שאירע בפלורידה ביום ראשון, ואמר: "אולי אני שורד כי אלוהים רוצה שאהיה נשיא כדי להציל את המדינה". 

הבית הלבן מסר כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ואמר לו כי הוא חש הקלה שהוא בטוח. נמסר כי השיחה בין השניים הייתה ידידותית וכי טראמפ הודה לביידן על שיצר איתו קשר.

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ סיפר אתמול על ניסיון התנקשות בשידור חי ברשת X, הוא ציין כי הוא שיחק עם כמה מחבריו גולף כששמע יריות.

"השירות החשאי עשה עבודה מצוינת, ויש להם את האיש מאחורי סורג ובריח, ובתקווה שיהיה להרבה זמן", אמר טראמפ.

טראמפ סיפר כיצד סוכן השירות חשאי ראה את קנה הרובה של החשוד מבעד לשיחים. "הוא התחיל לירות לכיוון הרובה, התחיל לירות בשיחים. הוא התחיל לירות ורץ לעבר המטרה וירה הרבה, זאת אומרת, אלו היו היריות ששמענו", אמר טראמפ.

התקרית אירעה בסביבות השעה 13:30 בצהריים ביום ראשון לאחר שסוכן שירות חשאי הבחין בקנה של רובה מבעד לגדר במועדון הגולף של טראמפ בווסט פאלם ביץ', פלורידה.

האירוע החריג מגיע מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ ב-13 ביולי, במהלך עצרת בפנסילבניה, שרק במזל גדול הסתיים בפציעה קלה באוזנו של הנשיא לשעבר. מאז הירי בטראמפ ביולי תוגברה האבטחה סביבו, ונחשפו גם שורת מחדלים שאפשרו ליורה שחוסל, תומאס מת'יו קרוקס בן ה-20, לטפס על גג סמוך למתחם העצרת בפנסילבניה - במרחק של כ-135 מטר בלבד מטראמפ. בעקבות המחדלים שנחשפו התפטרה ראש השירות החשאי קימברלי צ'יטל.

המועמד הלסגן הנשיא, ג'יי ואנס, אמר כי "ההבדל הגדול" בין שמרנים לליברלים הוא ש"אף אחד לא ניסה להרוג את קמלה האריס" בחודשיים האחרונים וכעת שני אנשים ניסו להרוג את דונלד טראמפ.

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}