ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הודה לסינוואר

בכיר חותי': ארה"ב ובריטניה הבטיחו להכיר בנו אם נפסיק את התקיפות

חבר הלשכה המדינית של החות'ים, מוחמד אל-בוחית'י, טען כי בריטניה וארה"ב הציעו למורדים הנתמכים על ידי איראן הכרה - אם יפסיקו את פעילותם

בכיר חותי': ארה"ב ובריטניה הבטיחו להכיר בנו אם נפסיק את התקיפות
אימוני החות'ים נגד מטרות אמריקאיות וישראליות צילום: דוברות החות'ים

מוחמד אל-בוחית'י, חבר הלשכה המדינית של החות'ים, טען ברשת "אל-ג'זירה" כי המורדים הנתמכים על ידי איראן קיבלו מארה"ב ובריטניה הצעות דרך מתווכים, לפיהן הן יכירו בממשלתם בתמורה להפסקת התקיפות.

הבכיר החות'י אף הביע מילות תודה למנהיג ארגון הטרור חמאס יחיא סינוואר, בעקבות האיגרת ששיגר לחות'ים, ואמר: "אנחנו רואים בכך את הסכם האומה סביב הסוגיה הפלשתינית", כך לפי "ישראל היום". 

לפי דיווחים שונים באיגרת ששיגר סינוואר למורדים, כתב: "אנחנו מודים לאנסאראללה (החות'ים) על הסולידריות שלכם, על הרצון האיתן שלכם ועל המסרים שלכם. אני מברך על כך שהטילים שלכם הגיעו אל עומק הישות הציונית וחצו את מערכות ההגנה והיירוט".

עוד כתב: "עמנו ברצועת עזה חווה סבל כתוצאה מהתוקפנות והמצור לצד ההתנגדות האמיצה שגדודי אל-קסאם מובילים. גדודי אל-קסאם נלחמו במתקפת 7 באוקטובר ביכולת עילאית וניהלו קרב הגנה לאורך שנה שלמה שהתיש את האויב. המאמצים שלנו אתכם ועם האחים שלנו בלבנון ובעיראק ישברו את האויב הזה ויביאו עליו תבוסה".

המורדים החות'ים תימן יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}