ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ניצל בנס

האנטישמיות ממשיכה: הניף סכין תוך ניסיון לדקור את הצעיר החסידי

אברך צעיר בנש"ק נכד לאחד מגדולי האדמו"רים הותקף בערבו של יום שני על ידי שחור בלב ליבה של מונסי. המשטרה שהגיעה באופן מיידי הצליחה לעצור את השחור, והובילה אותו לתחנת המשטרה

האנטישמיות ממשיכה: הניף סכין תוך ניסיון לדקור את הצעיר החסידי
משטרת ניו יורק. אילוסטרציה צילום: unsplash

האנטישמיות ממשיכה להרים ראש בארה"ב:  צעיר חרדי, נכד לאחד מגדולי האדמו"רים בארה"ב, הותקף ביום שני בשעה 18:00 על ידי שחור בליבה של מונסי בניו יורק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היה זה על רחוב 59 שחוצה את מונסי לכל אורכה, בעת שהצעיר האברך שנישא לפני זמן לא רב בחתונה גדולה, הילך לתומו בשעת ערב מוקדמת, ברחוב שהוא כאמור אחד הרחובות הראשיים במונסי.

גוי שחור מגודל התקרב לעברו תוך שהוא צועק צעקות אנטישמיות לעברו והניף סכין תוך ניסיון לדקור את הצעיר. האברך עדין הנפש החל לנוס על נפשו, תוך שהוא מנצל את הנס שהסכין נפלה מידו של הגוי לרצפה.

תוך כדי ריצה הוא פגש יהודי נוסף שהתקשר למשטרה. הגוי שראה כי המשטרה מוזמנת וכי לא יוכל על האנשים שהחלו להתאסף במקום, החל לנוס לצידו השני של הרחוב. המשטרה שהגיעה באופן מיידי הצליחה לעצור את השחור, והובילה אותו לתחנת המשטרה במחוז רוקלנד, במקביל ביקשו השוטרים מהאברך שיגיע עמם לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד התוקף. 

במקביל הגיע לתחנת המשטרה אחד מגדולי עסקני החסידות לתחנה וסייע בטיפול בפרשה. 

על פי העדויות מהמקום זה היה פשע שנאה לכל דבר, היו עוד אנשים ברחוב והוא התנפל דווקא על מי שנראה יהודי, והוא לא ניסה לשדוד או משהו. 

"זו אמנם לא הפעם הראשונה שיש במונסי אירוע אנטישמי, אבל על רקע מה שקורה בחודשים האחרונים בארה"ב עם האנטישמיות זה כבר הפך להיות מפחיד", אמר אחד מתושבי מונסי המודאגים.

מונסי סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}