ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
המחדל הגדול

תיעוד מרגע המעצר: החשוד שהה 12 שעות בסביבת טראמפ

על פי נתוני הסלולר, החשוד הסתובב ליד מגרש הגולף כ-12 שעות במרחק של 300 עד 500 מטרים מדונלד טראמפ. החוקרים מצאו מצלמה דיגיטלית ורובה סער חצי אוטומטי טעון עם מספר סידורי שחלקו נמחק

תיעוד מרגע המעצר: החשוד שהה 12 שעות בסביבת טראמפ
רגע המעצר צילום: משטרת פלורידה

החשוד בנסיון לרצוח את טראמפ ביום ראשון האחרון שהה כמעט 12 שעות ליד מגרש הגולף בו שיחק טראמפ, כך עולה מנתוני הטלפון הסלולרי שלו.

סוכן השירות החשאי ראה את החשוד ריאן רות' בשעה 13:31 ביום ראשון עם קנה רובה מבצבץ מקו העצים לכיוון מגרש הגולף. הסוכן ירה לעברו, וגרם לחמוש להימלט.

עד ראיה ראה את החשוד עוזב את המקום ברכב ניסאן ספורטיבי. רות' נעצר כ-45 דקות לאחר מכן בכביש 95 המהיר ואמר לשוטרים שהוא יודע מדוע עוצרים אותו, לוחית הרישוי היתה גנובה.

משטרת פלורידה פרסמה תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים ממשרד השריף במחוז מרטין, בזמן מעצר החשוד שניסה לחסל את טראמפ.

רגע מעצר החשוד צילום: משטרת פלורידה

החוקרים מצאו מצלמה דיגיטלית ורובה סער חצי אוטומטי טעון עם מספר סידורי שחלקו נמחק. הרובה מתקופת ברית המועצות שפותח בשנות ה-40, שהופיע ברחבי העולם בסכסוכים מדממים שונים ופופולרי בארצות הברית, לאור עלותו הנמוכה יחסית, עולה כמה מאות דולרים.

ב'ניו יורק טיימס' צייינו כי על פי נתוני הסלולר, החשוד הסתובב ליד מגרש הגולף כ-12 שעות במרחק של 300 עד 500 מטרים מדונלד טראמפ. זה מצביע על כך שהשירות החשאי וגורמי אכיפת החוק המקומיים לא הצליחו לזהות אותו בסריקות שלהם.

ממסמכי בית המשפט עולה כי החשוד הורשע בעבירה פלילית בדצמבר 2002 בגין "החזקת נשק שיכול לגרום מוות המוני". הוא נעצר ב-2002 בגרינסבורו, צפון קרוליינה, לאחר שהתבצר בתוך בניין עם נשק אוטומטי.

רון דסנטיס מושל פלורידה, אמר שהמדינה תערוך חקירה משלה, הוא אמר שהחוקרים הפדרליים בניגוד עניינים. "אותן סוכנויות שמעמידות לדין את טראמפ בתחום השיפוט הזה הולכות עכשיו לחקור את זה?" הוא אמר. "זה אולי לא הדבר הטוב ביותר עבור המדינה הזו".

דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ בחירות בארה"ב פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}