ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
טרגדיה בניו ג'רזי

שלושה בני משפחה נהרגו בתאונת דרכים

משטרת ניו ג'רזי דיווחה כי שלושה בני משפחה נהרגו בתאונת דרכים מחרידה במוצאי שבת האחרון. הנהג דיוויד דריירמן ז"ל נהג ברכב טסלה, הרכב סטה מהכביש ופגע בשלט ובמעקה בטיחות. ברכב היו אשתו ובתו בת ה-17, מותם של שלושת הנוסעים נקבע במקום

שלושה בני משפחה נהרגו בתאונת דרכים
הרכב בזירת התאונה צילום: צילום מסך

תאונת דרכים שאירעה במוצאי שבת האחרון גבתה את חייהם של שלושה בני משפחה יהודים מוודקליף לייק, ניו ג'רזי. התאונה אירעה קצת לפני חצות בצד הצפוני של פארקוויי גארדן סטייט בעיר וודברידג', והביאה למותם של דיוויד דריירמן, בן 54, אשתו, מישל דריירמן, בת 54, ובתם, ברוק, בת ה-17.

משטרת ניו ג'רזי דיווחה שדיוויד דריירמן נהג ברכב טסלה, הרכב סטה מהכביש ופגע בשלט ובמעקה בטיחות ותומך גשר מבטון. מותם של שלושת הנוסעים נקבע במקום.

הרב דב דריזין, מנהל בית חב"ד בוודקליף לייק, פעל בשיתוף פעולה עם הרשויות כדי להבטיח את כבוד המת. כ-150 חברי הקהילה היהודית המקומית, ואנשי חב"ד התכנסו ביום ראשון בערב לערב לזכרם של דוד, מישל וברוק. הערב היה גם לחזק את בנם מקס שנשאר לבדו, כך דיווח אתר Yeshiva world news. 

ראש עיריית וודקליף לייק, קרלוס רנדו, הביע את תנחומיו, וכתב בהצהרה בפייסבוק: "קיבלתי הודעה על הטרגדיה הנוראה הזו. הוריתי להוריד את הדגלים שלנו לחצי התורן, אני בהלם. אנא זכרו את המשפחה בתפילותיכם".

ניו ג'רזי תאונת דרכים חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}