ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
תומכת טרור

פעילת האקלים נבחרה ל"אנטישמית של השבוע"

מיד לאחר ה-7 באוקטובר, תונברג החלה לתמוך בחמאס, ואיכשהו קשרה את הטבח למטרת איכות הסביבה על ידי קריאת ססמאות כמו "אין צדק אקלימי על 'אדמה כבושה' מחאותיה השבועיות למען הסביבה הפכו למופע של שנאה נגד ישראל

פעילת האקלים נבחרה ל"אנטישמית של השבוע"
חמאס חוטף אזרחים מעוטף עזה צילום: מצלמת אבטחה

ארגון "לעצור את האנטישמיות" (Stop Antisemitism) העניק לפעילת "איכות הסביבה" השוודית גרטה תונברג את הכבוד "אנטישמית השבוע". "הכבוד" הוענק לה בעקבות מעצרה בעצרת אנטי-ישראלית באוניברסיטת קופנהגן בדנמרק. ועל מה היא מחתה? על שיתוף הפעולה של האוניברסיטה עם ישראל, מהמדינות החדשניות בעולם בפיתוח טכנולוגיה ירוקה.

תונברג הצטרפה לשורות מפגינים לובשי כאפייה, והביעה זלזול במדינת ישראל. "למרבה הצער, היא הפכה את האקטיביזם שלה למצע לשנאת יהודים שפל" נמסר מהארגון.

מייסדת הארגון ליאורה רז כתבה: "למרבה הצער, שנאתה של גרטה לאומה היהודית היחידה בעולם מאפילה על אהבתה לסביבה. למרות שישראל מובילה בהתמודדות עם אסונות אקלים וממהרת לסייע במשברים ברחבי העולם, גרטה מצדדת באויביה הטרוריסטים הרצחניים. המעשים שלה מדברים חזק יותר מהמילים שלה. היא טוענת שאכפת לה מעתיד האנושות, אבל הצביעות של גרטה מוצגת במלואה מכיוון שהיא הייתה פעילה למען מנהיגי חמאס שקוראים בגלוי לרצח עם".

מיד לאחר ה-7 באוקטובר, תונברג החלה לתמוך בחמאס, ואיכשהו קשרה את הטבח למטרת איכות הסביבה על ידי קריאת ססמאות חסרי משמעות ושקריים כמו "אין צדק אקלימי על 'אדמה כבושה' מחאותיה השבועיות למען הסביבה הפכו למופע של שנאה נגד ישראל, כאשר מפגינים נשאו שלטים כמו "לסיים את רצח העם הציוני בפלסטין".

בנובמבר 2023, חודש בלבד לאחר שנטבחו מעל 1,000 ישראלים, היא קראה "לכתוש את הציונות" יחד עם קהל בעצרת פרו-פלסטינית בשטוקהולם. בינואר היא הפגינה מחוץ להאג וכתבה: "ישראל – כמו גם אלה התומכים בהתקפות האכזריות והכיבוש של ישראל – חייבים להיות אחראים על מעשיהם. אנחנו לא יכולים לשתוק במהלך רצח עם".

בינתיים, למרות "מסירותה" לנושא איכות הסביבה, ישראל עדיין מחכה שהיא תצא נגד חיזבאללה על כך שהצית אלפי דונמים של אדמות יער, ותצא גם נגד החות'ים על תקיפת מכליות הנושאות מיליון חביות נפט גולמי, שעלולה לגרום לדליפת נפט מהגדולה בהיסטוריה.

גרטה תונברג אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}