ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מהומה ברשת

האיש העשיר בעולם עורר סערת ענק - ונאלץ להתנצל: "למה הם רוצים להרוג את טראמפ?"

אילון מאסק פרסם בדיחה על נסיון החיסול של טראמפ. לאחר תגובות נזעמות הוא מחק את תגובה| כזכור, אתמול ניסה ריאן ווסלי ראות', תושב הוואי בן 58 להתנקש בטראמפ במגרש הגולף שלו בפלורידה

האיש העשיר בעולם עורר סערת ענק - ונאלץ להתנצל: "למה הם רוצים להרוג את טראמפ?"
אילון מאסק צילום: צילום מסך

אילון מאסק עורר שוב מחלוקת עם פוסט 'מחריד' בפלטפורמת המדיה החברתית שלו X אותו העלה לאחר שסוכני השירות החשאי הצליחו למנוע אתמול (ראשון) שוב נסיון התנקשות בנשיא לשעבר, דונלד טראמפ.

בתגובה לפוסט ששאל: "למה הם רוצים להרוג את דונלד טראמפ?", העיר מאסק בהומור: "ואף אחד אפילו לא מנסה להתנקש בחיי ביידן או קמלה", בהתייחס לנשיא וסגנית הנשיא הנוכחי. 

הפוסט עורר זעם מיידי כאשר מגיבים רבים מכל הקשת הפוליטית הוקיעו את דבריו. הוא הודה שהגזים והסיר את התגובה, והודה שדבריו התקבלו בצורה גרועה והבהיר שהתגובה שלו היתה בהומור. 

"רק בגלל שאני אומר משהו בקבוצה והם צוחקים זה לא אומר שזה הולך להיות מצחיק ב-X", הוא ציין.

כזכור אתמול ניסה ריאן ווסלי ראות', תושב הוואי בן 58 להתנקש בטראמפ במגרש הגולף שלו בפלורידה.

האירוע החריג מגיע מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ ב-13 ביולי, במהלך עצרת בפנסילבניה, שרק במזל גדול הסתיים בפציעה קלה באוזנו של הנשיא לשעבר. מאז הירי בטראמפ ביולי תוגברה האבטחה סביבו, ונחשפו גם שורת מחדלים שאפשרו ליורה שחוסל, תומאס מת'יו קרוקס בן ה-20, לטפס על גג סמוך למתחם העצרת בפנסילבניה - במרחק של כ-135 מטר בלבד מטראמפ. בעקבות המחדלים שנחשפו התפטרה ראש השירות החשאי קימברלי צ'יטל.

דונלד טראמפ קמלה האריס אילון מאסק נסיון התנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}