ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לועגים לאמריקנים

רוסיה מגיבה לניסיון ההתנקשות בטראמפ: "כשמשחקים באש, יש השלכות"

לשכתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לעגה לוושינגטון לאחר שהתברר כי מי שניסה להתנקש בנשיא לשעבר טראמפ, הוא תומך אוקראינה נלהב: "שירותי המודיעין של ארה"ב הם שצריכים לחשוב"

רוסיה מגיבה לניסיון ההתנקשות בטראמפ: "כשמשחקים באש, יש השלכות"
הקרמלין צילום: unsplash

לאחר שהתברר כי החשוד בניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר טראמפ אתמול הוא ראיין ווסלי ראות' בן ה-58, תומך נלהב של אוקראינה במלחמתה נגד רוסיה, לשכת הנשיא פוטין לעגה לאמריקנים.

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב נשאל על ניסיון ההתנקשות בטראמפ והשיב: "לא אנחנו צריכים לחשוב, שירותי המודיעין של ארה"ב הם שצריכים לחשוב. כך או כך, כשמשחקים באש, יש לזה השלכות".

אתמול נשמעו יריות מחוץ למתחם בפלורידה שבו שוהה נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. על פי דיווח ברשת CNN, הירי אכן בוצע לעברו של טראמפ. אנשי השירות החשאי השיבו אש והצליחו לעצור חשוד עם רובה מסוג קלאצ'ניקוב ומצלמת גו-פרו.

מהבית הלבן נמסר כי הנשיא וסגניתו קיבלו תדרוך על תקרית הירי ״שמחים על כך שטראמפ בטוח״. הם ביקשו לקבל עדכונים באופן שוטף על חקירת האירוע. סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התייחסה ליריות סמוך לטראמפ: "אני שמחה שהוא בטוח, אין מקום לאלימות בארה"ב".

רוסיה ריאן ווסלי רות' דונלד טראמפ ארצות הברית נסיון התנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}