ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"צאו לרחובות"

באופוזיציה תוקפים את גדעון סער ומזכירים אמירות עבר

באופוזיציה תוקפים את המגעים שמנהל גדעון סער עם מפלגת הליכוד לקראת צירוף אפשרי של סיעתו לממשלה. ראש האופוזיציה ציטט את אמירות סער מהעבר וגנץ תקף: "נתניהו עסוק בקומבינות פוליטיות בזויות ובהחלפת שר ביטחון לפני מערכה עצימה בצפון"

באופוזיציה תוקפים את גדעון סער ומזכירים אמירות עבר
השר גדעון סער בהצהרה צילום: באדיבות המצלם

במפלגות השמאל שבאופוזיציה תוקפים בחריפות את יו"ר הימין הממלכתי חה"כ גדעון סער שמנהל מגעים להצטרפות לממשלה תמורת מינויו לשר הביטחון.

ראש האופוזיציה ציטט את ארבע אמירות של סער מהעבר: “לא אשב בממשלה עם נתניהו כי הוא מייצג גישה שמסכנת את עתידה של מדינת ישראל. העקרונות שלי לא מאפשרים לי לתמוך במנהיג ששם את טובתו האישית מעל הכל״ (גדעון סער, אוגוסט 2022)

“נתניהו מוביל קו קיצוני, מסית ומפלג, ואינו ראוי להנהיג את המדינה. אי אפשר לעבוד עם אדם שמתמקד רק בהישרדותו הפוליטית״ (גדעון סער, ספטמבר 2022)

“כל ממשלה שבראשה יעמוד נתניהו תהיה ממשלה שתשרוד בזכות דילים פוליטיים ולא בזכות טובת הציבור. אנחנו לא ניקח חלק בזה״ (גדעון סער, דצמבר 2022)

“חזרתו של נתניהו לשלטון היא אסון למדינה. אני לא רואה שום אפשרות לשיתוף פעולה איתו – הוא מייצג את ההפך מכל מה שאנחנו מאמינים בו״ (גדעון סער, מאי 2023)

יו"ר המחנה הממלכתי תקף את נתניהו: "ניתוק - קווים לדמותו: במקום שראש ממשלת ישראל יהיה עסוק בניצחון על החמאס, בהחזרת החטופים, במלחמה בחיזבאללה ובהחזרת תושבי הצפון לבתיהם בביטחון - הוא עסוק בקומבינות פוליטיות בזויות ובהחלפת שר ביטחון לפני מערכה עצימה בצפון. הדבר מעיד על שיקול דעת לקוי וסדרי עדיפויות מעוותים".

יו"ר הדמוקרטים חה"כ יאיר גולן כתב: "אז זהו המתווה. כדי לחמוק מבחירות, נתניהו יפטר את גלנט, ימנה את גדעון כשר ביטחון, יפתח במלחמה נגד לבנון, שתהפוך בוודאות למלחמה אזורית בקנה מידה מלא. מוראות המלחמה ואתגריה יאפשרו לו תמיכה ציבורית, השתקת המחאה ושיכחת החטופים.

השאלה היא אחת: האם נאפשר לו? התשובה היא פשוטה, לפני שתרחיש האימים הזה קורה, לפני שמלחמה עם הפיכה משטרית מתקדמות במלוא העוצמה ומשנות את ישראל לנצח, צאו לרחובות, היאבקו על עתיד המדינה ועתיד ילדינו. אין צורך במס הדמים הצפוי כאשר כל שנדרש הוא בחירות והחלפת ממשלה עכשיו".

בנימין נתניהו בני גנץ יאיר גולן יאיר לפיד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}