ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"החליט להפקיר"

משפחות החטופים נגד מינוי גדעון סער לשר ביטחון: "גזר דין מוות"

"רק לפני שבועיים קברנו עוד 6 חטופים שנרצחו כתוצאה מהלחץ הצבאי. עד מתי נלחץ? עד מתי ירצחו חטופים?"

משפחות החטופים נגד מינוי גדעון סער לשר ביטחון: "גזר דין מוות"
הפגנה לשחרור החטופים צילום: מטה משפחות החטופים

במטה המשפחות להחזרת החטופים ממהרים להגיב על הפרסומים כי גדעון סער יחליף את יואב גלנט במשרד הביטחון וטוענים כי המהלך יהווה חותמת סופית להפקרת יקיריהם בעזה.

ממטה משפחות החטופים מסרו כי "מינויו של גדעון סער לשר הביטחון יהווה הודאה ברורה וחד משמעית של ראש הממשלה כי החליט להפקיר באופן סופי את החטופים".

הם מזכירים כי "ח"כ גדעון סער, התבטא בעבר בצורה ברורה ופומבית על עמדתו המתנגדת לעסקה להשבת חטופים וכינה אותה 'תנאי כניעה': "חמאס יסכים לקבל את תנאי הכניעה האלה. הרי הוא לקח את החטופים מלכתחילה למען שרידותו, שרידות הנהגתו ושרידות שלטונו. המשמעות היא הכי חמורה שיכולה להיות לביטחון ישראל.

כך אמר סער על מתווה נתניהו ושייך אותו לנשיא ביידן: "אין להסכים לעסקה שהציע נשיא ארה"ב". עוד אמר כי: "למתווה כזה (עסקה) נגיע או כשחמאס יהיה בלחץ כבד, או אם ישראל תיכנע כניעה מוחלטת לתכתיב של חמאס".

כבר הוכח מעבר לכל ספק כי לחץ צבאי הורג חטופים. עשרות חטופים נהרגו כתוצאה מלחץ צבאי. 

רק לפני שבועיים קברנו עוד 6 חטופים שנרצחו כתוצאה מהלחץ הצבאי. עד מתי נלחץ? עד מתי ירצחו חטופים?

האם זה האדם הראוי ביותר להוביל את מערכת הביטחון? מינוי של סער המתנגד לכל מתווה שהוצע, כולל למתווה נתניהו, משמעותו אחת ויחידה והיא זועקת באותיות של קידוש לבנה: זוהי חתימת גזר דין מוות על החטופים והפקרתם של כולם בשבי.

ראש הממשלה נתניהו, זה לא הזמן למשחק הכיסאות ולעיסוק בשרידות פוליטית. ראוי שבעת הזאת, עת בה נמקים חטופינו במנהרות החמאס, כל זמנך ומאמציך יופנו לעיסוק בהשגת מטרות המלחמה ובהשבת כל החטופים הביתה - החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה ראויה בארצם".

משפחות חטופים גדעון סער יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}