ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
החדשות הטובות

היסטוריה: השקעה בפארק עסקים סמוך לקיסריה עם 12% תשואה חזויה

זה נראה כמו מלכודת: מי שרוצה להשקיע בנדל"ן בלי להביא מיליונים מהבית, מגלה שהקרקעות היחידות שזמינות הן קרקעות חקלאיות שיופשרו בעתיד הרחוק • אלא שמתברר שיש דרך "לעשות סיבוב" על הכסף: להשקיע בקרקע שבה העבודות כבר החלו בשטח – אבל המחיר נשאר כמו של קרקע חקלאית • זה בדיוק מה שמציעים בחברת "קרקעות ישראל" בפארק עסקים סמוך לקיסריה • והחדשות הטובות באמת: נדרש הון עצמי של 119,000 ש"ח בלבד • יצאנו לבדוק

היסטוריה: השקעה בפארק עסקים סמוך לקיסריה עם 12% תשואה חזויה
הדמיה של פארק העסקים צילום: יח"צ

יחידת קרקע עם תשואה חזויה של 12%

שוק ההשקעות בנדל"ן בישראל נראה כמו ג'ונגל אחד גדול. כל מי שרוצה להשקיע בקרקע בלי להביא מיליונים מהבית, מגלה שמציעים לו "חתול בשק" – קרקע חקלאית שאף אחד לא יודע מתי היא תופשר אם בכלל.

זה נראה כאילו היחידים שיכולים להשקיע בשוק הזה, הם מי שיש להם יכולת כלכלית לחכות 20-15 שנה שבהן הכסף שלהם למעשה מוקפא, והם למעשה מהמרים על עתידו.

"
זה ממש מתסכל", אמר לנו יובל (43) מהרצליה. "מצד אחד אין סיכוי להשקיע בנדל"ן עם המחירים המטורפים בשוק היום, מצד שני לאורך זמן זה השוק היחיד שצומח בקצב מדהים, וזה לא נראה שזה הולך להיעצר לאור גידול האוכלוסייה בארץ".

יח"צהקרקע בפרדס חנהצילום: יח"צ

בני המזל שעשו סיבוב על הכסף

למעשה זה נראה שהשוק אפילו מסתורי יותר: הרי כולנו שמענו על אותם "בני מזל" שהצליחו להשקיע בקרקע חקלאית רגע לפני שהיא הופשרה, בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון, ולעשות "סיבוב על הכסף" של מיליונים. זה בדיוק מה שקרה למי שהשקיע למשל בקרקע בשכונת "נווה זמר" ברעננה או במקומות נוספים.

"חלון הזדמנויות" צר

אבל השאלה הגדולה היא כמובן איך הם עשו את זה? איך אותם "בני מזל" ידעו "להמר" על הקרקע הזו ולא חששו לאבד את כספם? מתברר שיש דרך אחת להשקיע בנדל"ן בלי לחזות עתידות ובלי להמר. הסוד הוא להשקיע בקרקע בחלון הזדמנויות צר שבו לקרקע כבר יש תב"ע מאושרת וכאשר העבודות החלו בפועל בשטח – אבל המחיר עדיין לא זינק.

מי שיצליח להיכנס לחלון ההזדמנויות הזה יגלה שהוא למעשה מגשים את "החלום הישראלי" – להשקיע בנדל"ן בדיוק בזמן הנכון, במקום הנכון – ממש כמו אותם בני מזל שכולנו שמענו עליהם שהצליחו לקנות קרקעות במחירים של לפני 20 שנה – ולעשות "מכה על הכסף".

יחידת קרקע ששוויה צפוי להכפיל את עצמו | לחצו כאן לפרטים >>

בחברת "קרקעות ישראל" טוענים כי זה בדיוק חלון הזמן הנדיר שבו נמצאת הקרקע שהם מציעים בפארק העסקים "אילנות" הסמוך לקיסריה. לדבריהם, מדובר "בעסקת העשור" – שכן לאחרונה הוצב במקום על ידי העירייה שלט המבשר על תחילת העבודות בשטח ואפילו מציין את הצפי לסיום העבודות (אוגוסט 2025) – ואילו המחיר עדיין לא התעדכן ונותר כשל קרקע "על הנייר".
בחברה מציעים 10 יחידות אחרונות בהחלט לבנייה מסחרית תמורת 239,000 ש"ח בלבד (לבעלי הון עצמי של 119,000 ש"ח).

יח"צפיתוח תשתיותצילום: יח"צ

"אין עוד מחירים כאלו"

נציגי החברה מסבירים כי "השלט הזה שווה הרבה מאוד כסף למי שיודע ל'צוד' הזדמנויות'. אין עוד מחירים כאלו בשום מקום בארץ". לדבריהם, "מי שרוצה היום להשקיע בדירה צריך להביא לפחות 600-700 אלף שקלים מהבית, וגם אז הם ישיגו תשואה ממוצעת של 2%-3%. כאן אתה צריך להביא רק 119,000 ש"ח מהבית (היתרה, 50% מהסכום, בעד 60 תשלומים ללא ריבית) ויכול להשיג תשואה גבוהה פי 5, וזה עוד לפני שדיברנו על הכסף הגדול באמת – עליית הערך של הנכס שצפוי להגיע לשווי של כ-800,000 ש"ח".

10  יחידות קרקע אחרונות עם הון עצמי של 119,000 ש"ח - לחצו כאן לפרטים >>

מדובר בפארק עסקים הנמצא בצמידות לתחנת רכבת ושוכן בקרבת הצירים המרכזיים – כבישי 6,4,2 ממש באמצע הדרך בין ת"א לחיפה.
היתרון הגדול: הפארק צמוד לפארק העסקים המצליח "קיסריה" הנחשב לאחד מפארקי העסקים המצליחים בישראל, ומושך אליו עשרות חברות הייטק מהשורה הראשונה.

השווי צפוי לזנק לכ-800,000 ש"ח

בשוק מעריכים כי שווי הקרקע צפוי לזנק ל-800,000 ש"ח תוך שנים ספורות ולפי ניתוח מחירי השכירות באזור, הוא צפוי להניב תשואה שנתית של 12%.

גורמים בשוק מסבירים כי משרדים (לא חדשים) באזור נמכרים לפי כ-16,000 ש"ח למ"ר, ואילו בעסקה הזו מקבלים משרד חדש לפי 4,400 ש"ח למ"ר (!).

אז אם אתם מעוניינים בפרטים על ההזדמנות שכל משקיע חיכה לה – להצליח לרכוש קרקע שהיא לא "עסקה על הנייר" שבה לא ברור מתי, אם בכלל, הרווחים יתממשו, אלא קרקע שבה העבודות כבר החלו בשטח בפועל – השאירו פרטים כאן למטה:

מעוניין להצטרף לחלון ההזדמנויות ההיסטורי לרכוש קרקע בפארק העסקים "אילנות", רגע אחרי שהעבודות בשטח החלו ועם צפי לתשואה עתידית של 12%? השאר פרטים כאן:

קרקעות ישראל מתחם העסקים אילנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}