ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הטיפול שמביא מידע

השר חושף: "חלק ממחבלי הנוחבה נכנסו לעזה ועזרו להציל חטופים"

שר הבריאות אוריאל בוסו התייחס נשאל לגבי הטיפול הרפואי למחבלים בבתי החולים ואמר כי חלק מהמחבלים שטופלו במערכת הבריאות נכנסו עם כוחות צה"ל לתוך עזה למנהרות, והביאו חטופים

השר חושף: "חלק ממחבלי הנוחבה נכנסו לעזה ועזרו להציל חטופים"
כוחות צה"ל בתוואי המנהרות צילום: דובר צה"ל

שר הבריאות אוריאל בוסו השתתף היום בוועידת הבריאות השנתית של ynet ו-"ידיעות אחרונות, והתייחס לנושאים הבוערים ובכללם כיצד הממשלה מתמודדת עם המציאות המורכבת והטיפול במחבלים.

השר נשאל לגבי הטיפול הרפואי למחבלים בבתי החולים והשיב: "למחבלי נוחבה, צה"ל, בגיבוי משרד הבריאות, הקים מתקן רפואי בשדה תימן. בסופו של דבר, המערכת חייבת לטפל בכל מי שמגיע בשעריה. רופא שנמצא במערכת הבריאות 30 שנה הסביר לי שמחבלים שמצבם התייצב הובאו לחקירה, וכך ידענו להציל חיים. חלק מהמחבלים הללו שטופלו אצלי במערכת נכנסו איתם לתוך עזה, למנהרות, והביאו חטופים. יש מידע מציל חיים עכשיו. לכן, אנחנו מביאים אותם לטיפול בשביל לייצב אותם, לא בשביל להעניק להם מסז'".

חופשישר הבריאות אוריאל בוסו בסיור בבתי חולים בצפוןצילום: חופשי

השר בוסו התייחס למצב בו יהיה העלטה, אם החשמל ינותק והדרכים לבתי החולים יהיו חסומות. "לא להכול אתה יכול להיות מוכן, כי בזמן אמת שום דבר לא דומה לשום תרגיל", אמר.

על השחיקה אצל צוותי הרפואה אמר: "אין ספק שהיא קיימת, אבל אנחנו מנסים לרענן כוח אדם עד כמה שניתן במסגרת המשמרות הללו וגם כן בנושא השכר. מערכת הבריאות לא שוקטת על שמריה, ועושה את מה שצריך בשביל שכל אותם עובדי רפואה מצוינים יתוגמלו כמו שצריך".

 

אוריאל בוסו מחבלי הנוח'בה חמאס משרד הבריאות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}