ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
צפו בגלריה

זייברט הגיע לסיור בבעלזא וקבע מזוזות בכיתות של ילדי החינוך המיוחד

סיור מורחב שערך ראש העיר בני ברק חנוך זייברט בת"ת 'מחזיקי הדת' דחסידי בעלזא וקביעת מזוזה בכיתות החדשות של החינוך המיוחד בחיידר בבני ברק. צפו בגלריה

זייברט הגיע לסיור בבעלזא וקבע מזוזות בכיתות של ילדי החינוך המיוחד
חנוך זייברט בסיור בת"ת מחזיקי הדת בעלזא צילום: שוקי לרר

עם פתיחת שנת הלימודים בשבוע האחרון, נוספו מספר כיתות לימוד חדשות חינוך מיוחד בת"ת 'מחזיקי הדת' דחסידי בעלזא בב"ב, המנוהל במסירות ובחן על ידי המחנך הרה"ח ר' מרדכי ברגר. הכיתות החדשות מצטרפות לשבע הכיתות בחינוך מיוחד הקיימות כבר במוסדות הק' של חסידי בעלזא בבני ברק עד כה.

השנה, לאחר שיפוצים נרחבים שנערכו בבניין החיידר, הושקעו משאבים רבים לשיפור ורווחת התלמידים, כולל חיפו פולימר בקירות בכמה מכיתות לימוד. כל זאת כדי לאפשר לילדים ללמוד בנוחות ובהרחבת הדעת כראוי.

לרגל השיפוצים והפתיחה, הגיע לסיור בבנין החיידר ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט יחד עם נציגי 'אגודת ישראל' בעיר, אהרן אלבום, יהושע מנדל ושלמה פדר, וערכו סיור מקיף בבניין החיידר כדי לראות מקרוב את ההשקעה הרבה במערכת החינוך בבנין הת"ת.

בתחילת הביקור הסבו למעמד לחיים במשרדי המוסדות, המנכ"ל הרב ראובן ברייש קידם בברכה את פני האורחים החשובים, והדגיש בדברי שבח והודאה להשי"ת שזכינו השנה לרענן את הכוחות המחודשים בבנין החיידר והמוסדות לרווחת התלמידים, כשחלק ניכר וגדול הוא בעזרתו המרובה של ראש העיר הרב זייברט ובסיועו של נציג חסידי בעלזא הרה"ח ר' אהרן אלבום, וכן הרב יהודה לוי המשנה למנהל מינהל אגף חינו"מ בעירייה והגב' ב. רובין מנהלת אגף חינו"מ בעירייה, שהקצו משאבים מיוחדים לשיפוץ הכיתות החדשות שנשכרו במיוחד ברח' האדמו"ר מבעלזא 7.

כמו כן הרחיב הרב ברייש בדבריו על השיתו"פ הפורה והקשר המיוחד השורר בין נציגי המוסדות ונציגי העירייה כל אחד בשמו הטוב יבורך, וכל זה מביא תוצאות ברוכות לפיתוח ושגשוג המוסדות דחסידי בעלזא בעיר, בסיום דבריו ביקש שיראו להמשיך הקשר החזק בין העירייה למוסדות לרווחת התלמידים היקרים ולהמשך הפיתוח המורחב של בנייני המוסדות.

ראש העיר זייברט שיבח בדברים קצרים את פעילותו ועל הקשר רבת השנים עם הרב ברייש, ורואים את ההשקעה המרובה שמשקיעים במוסדות דחסידי בעלזא ובעיקר בשנים האחרונות בנושא החינוך המיוחד, שמביא לסמל ודוגמא לכלל המוסדות בעיר, בדבריו שיבח את הר"ר מרדכי ברגר שמנווט את הענין וכל אגפי העירייה משבחים ומהללים את הפעילות הנרחבת בנושא, שכולם רוצים לחקות את הפעילות המיוחדת, בו הילדים המיוחדים משתלבים בלימודים ובמסגרות הקיימות בפעילות החיידר בניהולו הרוחני של הרב ר' אהרן יהודה פרלשטיין, ראה"ע הבטיח שיעשה הכל להמשך העזרה והסיוע המעשית של העירייה לכל הנושאים החשובים לחיידר ולכלל המוסדות הק' דחסידי בעלזא בעיר בכמה שתלוי בהם.

לאחמ"כ סיירו בכיתות המיוחדות ובמסדרונות החיידר, וקבעו מזוזות בכיתות החדשות ששופצו בחודש האחרון, לאחר קביעת מזוזות איחלו ברכות לרוב שיוכלו לשבת וללמוד בהרחבת וביישוב הדעת ובניקל, ושיתחנכו בדרך ישראל סבא ובדרך המסורה מאדמו"רי בעלזא ויבלחט"א האדמו"ר מבעלזא שצועדים לאורו ובדרכו.

חסידות בעלזא חנוך זייברט בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}