י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קריאה לשחרורם

בכיר באו"ם ייפגש עם משפחות חטופים וילדים שסבלו מחמאס וחיזבאללה

משלחת בראשות סגן מנכ"ל UNICEF, קרן החירום הבין-לאומית של האו"ם לילדים, עורכת ביקור בישראל ביוזמת משרד החוץ ותיפגש עם משפחות חטופים וילדים שסבלו מהטרור של חמאס וחיזבאללה

בכיר באו"ם ייפגש עם משפחות חטופים וילדים שסבלו מחמאס וחיזבאללה
תומר קשת ואמיר וייסבורד צילום: משרד החוץ

משלחת בראשות סגן מנכ"ל קרן החירום הבין-לאומית של האו"ם לילדים (UNICEF), מר' טד צ'איבן הגיעה לישראל ביוזמת משרד החוץ על מנת לדון עם בכירי משרד החוץ, המשפטים והרווחה בפגיעה בילדי ישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ב7 באוקטובר, 2023.

סגן המנכ"ל צ'איבן ייפגש במשרד החוץ עם תומר קשת, בן דודו של ירדן ביבס (34) שנחטף יחד עם אשתו שירי (32) וילדיהם אריאל (4) וכפיר (1) לעזה, וסבין תעסה, ניצולת הטבח בנתיב העשרה בו איבדה את בעלה גיל (46) ובנה אור (17), בניה קורן (13) ושי (9) נפצעו ושרדו.

בזמן ביקורו הוצג למר' צ'איבן חלק מסרט הזוועות בו נראים צילומים ממצלמות הבית של משפחת תעסה שהוצגו בחלקם בתחקיר "עובדה".

תומר קשת בן דודו של החטוף ירדן ביבס אמר: "כארגון שחרט על דגלו את המשימה לעזור לכל הילדים בכל מקום בעולם, אנחנו מצפים מיוניצ"ף לגנות באופן פומבי את החזקת כפיר ואריאל בעזה במשך שנה בתנאי שבי, ולפעול בכל דרך להשבתם"

סבין תעסה: "הארגון קם בעקבות מלחמת העולם השנייה, בה נרצחו 1.2 מיליון ילדים יהודים בשואה. על הארגון להכיר בסבלם ובמצבם הקשה של ילדי ישראל הסובלים מטרור ולפעול למענם ולפעול למען שחרור החטופים, ולהפסקת התוקפנות של איראן וארגוני הטרור הפועלים נגד ישראל והיהודים".

אמיר וייסברוד, סמנכ"ל ארגונים בינלאומיים, במשרד החוץ: "UNICEF והאו״ם צריכים להתייחס הרבה יותר לסבל של הילדים הישראליים בעקבות 7.10. הם צריכים לשקף הרבה יותר מה עובר על הילדים הישראליים שרבים מהם נפגעו פיזית, נפשית ונאלצו לעזוב את בתיהם. אם יוניצ"ף רוצה ליישם סיסמתו ״אכפת לנו מכל ילד״ הם צריכים ליישם את זה כלפי ילדים ישראלים לא פחות מילדי שאר העולם".

האו"ם מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}