י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הדרמה בארה"ב

בנו של המתנקש: "אבי שונא את טראמפ כמו כולם"

בנו של המתנקש שניסה לחסל את טראמפ אמר שאביו שונא את טראמפ כמו "כל האנשים הרגילים", אבל מעולם לא היה לו אקדח ולא עשה שום דבר מטורף. האירוע מגיע מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ ב-13 ביולי, במהלך עצרת בפנסילבניה

בנו של המתנקש: "אבי שונא את טראמפ כמו כולם"
החשוד ריאן ווסלי רות' צילום: רשתות חברתיות

בנו של ריאן ווסלי רות', החשוד בניסיון התנקשות אתמול בנשיא לשעבר ליד מועדון הגולף של דונלד טראמפ בפלורידה, אמר שאביו אינו אדם אלים ואפילו לא האמין שיש לו אקדח.  

בנו של רות', אורן רות', אמר ל'דיילי מייל' זמן קצר לאחר נסיון הירי אתמול, שזו הפעם הראשונה שהוא שומע על ניסיון ההתנקשות. "זאת הפעם הראשונה שאני שומע על זה", אמר אורן בן ה-35 ושאל את המראיין האם אביו נורה או נפצע?.

הוא אמר שאביו שונא את טראמפ כפי ש"כל אדם סביר עושה".

"גם אני לא אוהב את טראמפ", הוסיף הבן. אבל הוא אמר שאביו אינו אדם אלים ולא האמין שאביו יכול לנסות לרצוח את הנשיא לשעבר. "זה מטורף. אני מכיר את אבא שלי ואוהב את אבא שלי, אבל זה לא דומה לו".

הנשיא לשעבר הובהל למקום מבטחים ביום ראשון לאחר שמספר יריות נורו בקרבתו בזמן ששיחק גולף במועדון שלו בווסט פאלם ביץ'. 

רות' אמר שאביו, שלא היה לו ניסיון צבאי, אמר כי נסע לאוקראינה לאחר הפלישה של רוסיה ב-2022 כדי לעזור להתנדב ולספק סיוע לנפגעים. הוא אמר שהוא לא ידע שאביו היה בפלורידה. "הוא לא אדם אלים" אמר. "הוא עובד קשה ואבא נהדר. הוא בחור נהדר, ועבד כל חייו".

הוא אמר שאביו עובד כקבלן כללי, בונה בתים קטנים בהוואי, ובעבר היה בעלים של חברת גגות. הוא סיים בפתאומיות את השיחה ואמר שהוא צריך לברר מה באמת קרה. מאוחר יותר אמר על אביו. "אם אבא שלי רוצה להיות קדוש מעונה, אז זו הבחירה שלו".

האירוע החריג מגיע מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ ב-13 ביולי, במהלך עצרת בפנסילבניה, שרק במזל גדול הסתיים בפציעה קלה באוזנו של הנשיא לשעבר. מאז הירי בטראמפ ביולי תוגברה האבטחה סביבו, ונחשפו גם שורת מחדלים שאפשרו ליורה שחוסל, תומאס מת'יו קרוקס בן ה-20, לטפס על גג סמוך למתחם העצרת בפנסילבניה - במרחק של כ-135 מטר בלבד מטראמפ. בעקבות המחדלים שנחשפו התפטרה ראש השירות החשאי קימברלי צ'יטל.

ריאן ווסלי רות' דונלד טראמפ פלורידה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}