ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"אבא תודה"

בן ה-13 ששוחרר משבי חמאס: "אני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית"

יגל יעקב בן ה-13 שיתף בפוסט ברשתות החברתיות על ההתקרבות שלו לדת מאז שוחרר משבי חמאס: "אבא תודה על הזכות להיות כאן. בחרת לי הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך טאטא"

בן ה-13 ששוחרר משבי חמאס: "אני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית"
יגל יעקב צילום: צילום מסך

יגל יעקב בן ה-13, ששוחרר משבי חמאס בעסקת החטופים בחודש דצמבר, חשף ברשתות החברתיות את ההתקרבות שלו לדת מאז שחרורו מהשבי. 

בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות כתב: "כששואלים אותי לרוב, מה החיבור האמיתי שלי עם הקב״ה, אני עונה שבשבי כל מה שהחזיק אותי הייתה האמונה שאני לא לבד, שיש איתי אותו, את האחד הזה, שאומנם לא הצליח לשמור עליי מפני זה שנחטפתי, אבל בהחלט שמר עליי כל שעותיי בשבי". 

עוד שיתף: "ועל זה נאמר השגחה אלוקית, השגחה אלוקית שאני באמת חושב שתמיד הרגשתי לפני. תמיד הרגשתי אותו איתי, שומר עליי מכל צרה ומכשול. כשחזרתי ישר אמרתי לכולם שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית, וכולם צחקו לי בפרצוף. אמרו לי מה אתה משוגע? מה קשור עכשיו כיפה וציצית?".

"אמרתי להם שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה. הגיעה התקופה של הסליחות ואני מרגיש שיש לי הרבה על מה לבקש סליחה, וגם מרגיש חיבור מספיק גדול גם בשביל ללכת לשם להכיר תודה, להגיד תודה על ששמרת עליי מהאויבים שלי, שלנו", שיתף יגל בן ה-13. 

"אבא תודה על הזכות להיות כאן. בחרת לי הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך טאטא ובטוח שאתה מנסה לשמור גם על החטופים שעדיין שם", סיכם.

יגל יעקב חמאס מלחמת חרבות ברזל כיפה ציצית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}