י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המשטרה חוקרת

אנטישמיות במישיגן: נשאל אם הוא יהודי והותקף

צעיר בן 19 הותקף באן ארבור מישיגן לאחר שנשאל על ידי קבוצת גברים אם הוא יהודי, לאחר שאישר שהוא יהודי הוא הותקף על ידם. משטרת אן ארבור פתחה בחקירת המקרה. החשודים נמלטו רגלית לאחר התקיפה

אנטישמיות במישיגן: נשאל אם הוא יהודי והותקף
אילוסטרציה צילום: pixabay

המשטרה במישיגן ארצות הברית חוקרת תקיפה אנטישמית שבו נשאל סטודנט יהודיבן 19 "האם אתה יהודי" והותקף לאחר שהשיב בחיוב. הקורבן נפצע באורח קל ולא נזקק לאשפוז.

משטרת אן ארבור מסרה, שהתקרית אירעה ברחוב היל ובשדרת סאות' פורסט בשעה 12:45 בבוקר יום ראשון.

"הקורבן בן ה-19 דיווח שהוא הלך ברחוב, כאשר קבוצה של גברים אלמונים צעדה מאחוריו ושאלה אם הוא יהודי", נכתב בהודעת המשטרה. "כשהקורבן השיב בחיוב, קבוצת הגברים תקפה אותו. החשודים נמלטו מהאזור ברגל".

מפקד משטרת אן ארבור, אנדרה אנדרסון, אמר בהצהרה: "דיברתי עם אוניברסיטת מישיגן, והמטרה שלנו היא לדון בבטחון במהלך השבועות הקרובים. אין שום מקום לשנאה או הפחדה אתנית בעיר אן ארבור. המחלקה שלנו מתנגדת לאנטישמיות ולכל פשע על רקע הטיה דתית. אנו מחויבים לחקור נמרצות את זה ואירועי שנאה אחרים ונפעל עם משרד התובע המחוזי כדי להעמיד לדין את האחראים".

מנכ"ל ארגון הסטודנטים 'הלל' של מישיגן, דייבי רוזן, אמר בהצהרה: "בתקופות קשות, אנו שואבים כוח מהקהילה המדהימה הזו, תלמידים, הורים, בוגרים וחברים, והכוח הזה מעניק את הגאווה והשמחה שלנו בלהיות יהודים ובפרט להיות יהודי באוניברסיטת מישיגן".

 

מישיגן ארצות הברית תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}