ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
החלה חקירת המקרה

פיגוע דקירה בשער שכם: שוטר נפצע באורח קל, המחבל נוטרל

שוטר מג"ב נפצע באורח קל ופונה לבית חולים, לאחר שמחבל דקר אותו בשער שכם בירושלים. לוחם מג"ב שנטרל את המחבל סיפר: "השוטר שרב מכות צעק 'מחבל, מחבל' כשהרגיש דקירה בראש בחלק האחורי שלו"

פיגוע דקירה בשער שכם: שוטר נפצע באורח קל, המחבל נוטרל
זירת הפיגוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ניסיון פיגוע בשער שכם בירושלים: מחבל דקר הערב (ראשון) לוחם מג"ב בן 20 בראשו, ופצע אותו באורח קל. הלוחם התעמת עם המחבל - ולאחר שזה נוטרל על ידי לוחמים אחרים, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. 

פרמדיק מיחידת האופנועים של מד"א ישראל ויינגרטן סיפר: "הפצוע, שהיה בהכרה מלאה, התהלך במקום כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה והוא יפונה בהמשך לבית החולים. המחבל נוטרל".

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לדיווח בדבר פיגוע דקירה בשער שכם שבירושלים, "לוחמי משמר הגבול חתרו למגע, ניטרלו את המחבל בירי וסיימו את האירוע תוך זמן קצר במקצועיות".

השוטר שחיסל את המחבל מדבר צילום: דוברות המשטרה

סמל - שני ר', לוחם בגדוד העתיקה במג"ב ירושלים שנטרל את המחבל, סיפר על הפיגוע: "באמצע המשמרת ראיתי שוטר מג"ב מתקוטט עם עוד אזרח לא מזוהה, צעקתי התקוטטות נוהל תקיפה, והשוטר שרב מכות צעק 'מחבל, מחבל' כשהרגיש דקירה בראש בחלק האחורי שלו". 

"ישר פרקנו אני ועוד חבר ועוד 3 שוטרי מג"ב, כולל השוטר שנדקר, רצנו אחריו הוא נכנס ישר לעיר העתיקה. בהתחלה לא היה לנו קו ירי נקי בגלל האזרחים, כנראה שהוא המשיך וירינו בו למטרת נטרול והוא נוטרל", סיפר. 

כוחות משטרה ולוחמי מג"ב במקום סגרו את זירת האירוע והחלו בחקירת המקרה.

מג"ב פיגוע דקירה שער שכם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}