ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הפארסה נמשכת

נתניהו משנה כיוון: פרויקטור הצפון צ'ייני צפוי להישאר בתפקידו

פרויקטור הצפון צ'ייני מרום נפגש עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ברקע הרצון של נתניהו לפטר אותו מתפקידו. השניים החליטו כי צ'ייני ישאר בתפקידו, וייקבעו "עקרונות עבודה משותפת"

נתניהו משנה כיוון: פרויקטור הצפון צ'ייני צפוי להישאר בתפקידו
אל"מ אליעזר צ'ייני מרום צילום: Moshe Shai/FLASH90

פרויקטור הצפון אליעזר צ'ייני מרום נפגש היום (ראשון) עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי. השניים החליטו לקבוע "עקרונות עבודה משותפת", וחרף העובדה שראש הממשלה נתניהו תיכנן לפטר אותו - לשאיר את צ'ייני בתפקידו, כך דווח ב"ווינט". 

ראש רשות בצפון שבחר להישאר בעילום שם הגיב בתסכול רב וטען כי זהו עוד "מסמר בארון הקבורה של הצפון. התסכול הגדול הוא כי בסוף כל הסוגיות שעד היום היו סביב מוסד הפרויקטור היו רק פרסונליות. אפס כסף מהתקציבים שהובטחו לנו בהחלטת הממשלה והוא היה צריך דבר ראשון לדאוג להביא אותם". 

"התוחלת של האירוע הזה היא בסופו של דבר מי ישלוט במי. אז אולי במשרד רה"מ הצליחו להחזיר להם את השליטה בפרויקטור - אבל מי שלא ידעו לעבוד יחד לפני כן, לא יידעו לעבוד כעת", טען. 

הרקע לרצונו של ראש הממשלה נתניהו להדיח את אלוף במיל' צ'ייני הוא משבר אמון בינו לבין בכירי משרד רה"מ - וביקורת שהשמיעו ולפיה מאז שנבחר לא הצליח לקדם בתפקידו דבר, ועדיין עסוק בלמידת אתגרי הצפון ו"בהמתנה לטבלאות האקסלים שנדרשו ברשויות המקומיות המפונות להציג בפניו". 

גורם במשרד רה"מ טען כי הבחירה בצ'ייני, בעל עבר צבאי מרשים ומוערך, לא הייתה מותאמת ליכולות הנדרשות מאדם שנועד לתכלל החלטות ממשלה בין-משרדיות משמעותיות ומורכבות כל כך: "זו הייתה טעות. הוא פשוט לא מוכן להקשיב. חושב שיודע הכול. אולי בצוללות הוא מבין, אבל למה הוא לא מקשיב".

אליעזר צ'ייני מרום יוסי שלי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}