ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ממתינים לרבבות

ההיערכות נמשכת: יו"ר איחוד ברסלב בכינוס היערכות של שר הדתות

לאחר כינוס ראשי השלטון המקומי: יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון הי"ו בכינוס היערכות של שר הדתות האוקראיני יחד עם כל ראשי הרשויות הממשלתיות | הכינוס נערך במסגרת ההכנות לקראת התקבצות חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה תשפ"ה

ההיערכות נמשכת: יו"ר איחוד ברסלב בכינוס היערכות של שר הדתות
הרב בן נון עם שר הדתות האוקראיני ויקטור ילנסקי צילום: איחוד ברסלב באומן

שר הדתות האוקראיני מר ויקטור ילנסקי כינס בלשכתו את ראשי רשויות הביטחון של אוקראינה וראשי הממשל במחוז צ'ארקסי יחד עם יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון לקראת הגעת רבבות חסידי ברסלב לאומן בימי ראש השנה.

בכינוס השתתפו ראשי המשטרה, השירות החשאי ומשמר הגבול האוקראיני, לצד ראש עיריית אומן וסגן המושל הצבאי של מחוז צרקס. נציגי משרד הבריאות ורשויות ממשלתיות נוספות.

מר ויקטור ילנסקי הינו חבר פרלמנט המשמש כשר הדתות באוקראינה ואחראי על כל ענייני הגעת חסידי ברסלב באומן מטעם הממשל בקייב כחלק מאחריותו על כל ענייני הדתות במדינה.

במהלך הפגישה העלה הרב נתן בן נון את הקשיים והאתגרים עמם מתמודדים הנוסעים לאומן העוברים דרך מדינות מזרח אירופה השונות מה שגורם לעיכובים וקשיים בעיקר בעת חציית מעברי הגבול שאינם בנויים למעבר כמות כה גדולה של אנשים בו זמנית. לאחר הכינוס נועד הרב נתן בן נון לשיחה ידידותית עם השר.

איחוד ברסלב באומןהרב בן נון עם שר הדתות האוקראיני ויקטור ילנסקיצילום: איחוד ברסלב באומן

ברסלב נתן בן נון מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}