ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"קשה להתעלם"

הח"כ מהליכוד תקף את הממשלה: "הצפון מופקר מזה זמן רב"

יו"ר הוועדה לזכויות הילד בסיור במועצה אזורית מטה אשר: "קשה להתעלם מהעובדה שהצפון מופקר מזה זמן רב, ואני רואה זאת כמשימה עליונה להחזיר את תשומת הלב והמשאבים הנדרשים לאזור זה"

הח"כ מהליכוד תקף את הממשלה: "הצפון מופקר מזה זמן רב"
חה" אלי דלל בצפון צילום: חופשי

יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ אלי דלל, קיים היום (ראשון) ביקור במועצת מטה אשר יחד עם ראש המועצה משה דוידוביץ וראשי מועצות נוספים, אשר נמצאים בלב קו העימות. יו"ר הוועדה שמע מקרוב על הקשיים הרבים עמם מתמודדים הילדים ובני הנוער באזור, נחשף למצוקות הרגשיות והפסיכולוגיות הקשות שמלוות את הילדים והמשפחות ושמע סיפורים קורעי לב על ילדים שחיים באי-ודאות ובחרדה תמידית.

יו"ר הוועדה, ח"כ דלל אמר: "קשה להתעלם מהעובדה שהצפון מופקר מזה זמן רב, ואני רואה זאת כמשימה עליונה להחזיר את תשומת הלב והמשאבים הנדרשים לאזור זה. אני מחויב לפעול במהירות ובנחישות כדי לוודא שהילדים כאן יקבלו את התמיכה וההגנה שהם זקוקים לה, ולמצוא פתרונות שישפרו את מצבם הנפשי והפיזי בהקדם האפשרי.

שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות ועם העומדים בראשן הוא חיוני, ואני שמח על שיתוף הפעולה המלא מצד ראשי הרשויות באזור. יחד נמשיך לפעול כדי להבטיח עתיד טוב יותר לילדים ולנוער בצפון."

ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ אמר: "תמונת המצב בעולמם של הילדים במלחמה קשה. ישבנו עם ח"כ אלי דלל יו"ר הוועדה לזכויות הילד וצוותו והצגנו בפניו את תמונת המצב של המצוקה הרגשית והפסיכולוגית של ילדים ונוער בקו העימות ובצפון. סיפרנו לו סיפורים קשים והעמדנו מולו את הקשיים והאתגרים עמם יש להתמודד. 

ח"כ אלי דלל ללא ספק הגיע לעבוד ומעוניין לעזור והוא מבין לעומק את העובדה שהצפון הופקר ואף הביע זאת בפני. אני שמח שיש עם מי לעבוד ומקווה שנוכל לקבל פתרונות בקרוב."

אלי דלל מלחמת חרבות ברזל צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}