ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אסטרטגי ומבוקש

מהפך בבנימינה: קרקע חקלאית במחיר מפתיע נפתחת למגזר החרדי

ההרשמה נפתחה למגזר החרדי! קרקע בטאבו בבנימינה-גבעת עדה: לבעלי הון עצמי מ- 39,000 ש״ח בלבד - היתרה בתשלומים ללא ריבית והצמדה

מהפך בבנימינה: קרקע חקלאית במחיר מפתיע נפתחת למגזר החרדי
בנימינה צילום: unnamed

השבוע נפתחה ההרשמה לאחת העסקאות המעניינות ביותר בשוק הנדל"ן – מכירת קרקע ביישוב היוקרתי בנימינה-גבעת עדה. מדובר על שטחים של כ-250 מ"ר למכירה, במחיר התחלתי של 119,000 ש"ח בלבד. ההון העצמי הנדרש עומד על 39,000 ש"ח, עם אפשרות לתשלום ב-36 תשלומים נוחים. הקרקע הינה רשומה בטאבו, דבר שמעניק לרוכשים ביטחון ושקיפות מלאה בתהליך הקנייה.

השאירו פרטים ותיהנו מהבשורה הגדולה>>>

מה הופך את העסקה הזו למעניינת כל כך?

בנימינה-גבעת עדה נחשב לאחד היישובים העשירים והמבוקשים בישראל. היישוב, הממוקם בצפון השרון ובסמיכות לקיסריה ושדות ים, ידוע ברמת החיים הגבוהה ובמעמד החברתי של תושביו. חלק מהמשפחות העשירות והמשפיעות בישראל מתגוררות באזור זה, מה שמקנה לו יוקרה וייחודיות.

הקרקע שמוצעת למכירה היא אמנם חקלאית, אך מדובר בשטח עם פוטנציאל אדיר להתפתחות והשבחה עתידית. במקרים רבים, קרקעות חקלאיות הנמצאות באזורים עם ביקוש גבוה עשויות בעתיד לעבור שינוי ייעוד ולהפוך לשטחי בנייה למגורים, דבר שיכול להגדיל משמעותית את ערך הקרקע. נכון להיום, כספי הרוכשים מוחזקים בנאמנות על ידי משרד עורכי דין מוביל שמלווה את תהליך הקידום של הקרקע.

מיקום אסטרטגי ומבוקש

בנימינה-גבעת עדה נמצאת במרחק של כ-45 דקות בלבד מתל אביב, מיקום שמקנה לה יתרון גדול בקרב תושבים המעוניינים לגור באזור כפרי שקט וירוק, אך קרוב מספיק לערי המרכז. תחנת הרכבת המקומית מקלה על הגישה לתל אביב, חיפה וערים נוספות, מה שהופך את היישוב למרכזי ואטרקטיבי הן עבור משפחות והן עבור משקיעים. ״גבעת עדה מציעה לתושביה את חלום המגורים הכפרי, עם שפע של יקבים מסביב, מבנים היסטוריים ומעיינות טבעיים בסביבה ובמיקום אסטרטגי ונגיש״, מציינים בחברת השיווק, ומוסיפים: ״היישוב שומר על אופיו הכפרי והירוק, אך גם נהנה מתשתיות מתקדמות ומרכזי מסחר ותעסוקה במרחק קצר. בקרבת היישוב ניתן למצוא שפע של בתי קפה, שווקים, חנויות ושטחי משרדים, המשלבים בין אורח חיים כפרי למודרניות עירונית. זהו שילוב שמושך אליו משפחות רבות המחפשות איכות חיים גבוהה ושקט נפשי״.

מאז פתיחת ההרשמה השבוע, אלפי משקיעים ומשפחות כבר נרשמו והתעניינו ברכישת הקרקע ביישוב. השוק מצביע על ביקוש גבוה במיוחד להשקעות קרקעיות ביישובים יוקרתיים כמו בנימינה-גבעת עדה, ויש צפי שמאות משפחות ירכשו את הקרקעות בשבועות הקרובים. הקרקע, למרות שהיא חקלאית כיום, מציעה פוטנציאל השקעה אדיר במחיר אטרקטיבי במיוחד. מדובר בעסקה המתאימה למשקיעים המחפשים אפיק השקעה בטוח ומניב, עם אפשרות להשבחת ערך הקרקע בעתיד אך גם למשפחות המעוניינות להקים בית ביישוב יוקרתי.

״השילוב בין המיקום היוקרתי, הפוטנציאל הגבוה להשבחה עתידית והמחיר האטרקטיבי, הופכים את העסקה הזו לאפשרות מצוינת עבור משקיעים המחפשים נכס מניב באזור איכותי ויוקרתי וגם למשפחות״, מציינים בחברת השיווק, ומסכמים: ״חשוב לציין תהליכי קידום ייעוד הקרקע למגורים יעשו באופן מסודר באמצעות משרד עורכי דין מוביל, שמבטיח שההשקעה תישמר בצורה בטוחה ושקופה - כל יהודי צריך להחזיק אדמה בארץ הקודש - כפי שנאמר בתהילים קלה י״ב - ״ונתן ארצם נחלה לישראל עמו״ - זו ההזדמנות שלכם״.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

השאירו פרטים ותיהנו מהבשורה הגדולה>>>

קרקע להשקעה נדל"ן בבנימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}