י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בדרך לאלבום בכורה

להיט קיצי מעורר השראה: שוקי מילצקי שחרר סינגל חדש - "דרך"

השיר של שוקי מילצקי, שיצא לרדיו בחודש האחרון, נתפס במהירות כלהיט קייצי ועורר גלים בכל המדיות, תוך שהוא זוכה לתגובות נלהבות מהקהל ומהמבקרים כאחד. צפו בסינגל החמישי ברך לאלבום הבכורה

להיט קיצי מעורר השראה: שוקי מילצקי שחרר סינגל חדש - "דרך"
שוקי מילצקי צילום: ניר סלקמן

הזמר והיוצר שוקי מילצקי, שעובד בימים אלו על אלבום הבכורה שלו, הוציא סינגל חמישי בשם "דרך".

השיר, שיצא לרדיו בחודש האחרון, נתפס במהירות כלהיט קייצי ועורר גלים בכל המדיות, תוך שהוא זוכה לתגובות נלהבות מהקהל ומהמבקרים כאחד.

"השיר 'דרך' נכתב ממקום שביר וערפילי", מספר מילצקי, "אך הוא משדר תקווה, כמיהה, ורצון למצוא את הדרך האישית של כל אחד". בשירו החדש, מצליח מילצקי לשלב בין האווירה המסתורית בה נכתב השיר לבין הצלילים הקצביים והקלילים שהופכים אותו למתאים במיוחד לימי הקיץ החמים.

שוקי מילצקי - דרך צילום: שעיה צ'סנר

מילצקי, בן 37, החל את דרכו המוזיקלית רק בשנים האחרונות, לאחר שצבר ניסיון כהנדסאי בניין מוכשר עם קריירה משגשגת בתחום הפיקוח וניהול פרויקטים בבנייה. בתקופת הקורונה התרחש שינוי משמעותי בחייו, כשהמוזיקה החלה לפרוץ ממנו ולהביא לידי ביטוי את הרגשות העמוקים והנשמה שבקרבו. שיריו עוסקים בעיקר בנושאים כמו אתגרים אישיים, אמונה, יחסים עם הבורא ואופטימיות כדרך חיים.

בשנה האחרונה, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, מילצקי בחר להשתמש בכישרונות המוזיקליים שלו על מנת לתרום לכלל. מדי שבוע ביקר בבסיסים צבאיים ובמחלקות שונות בבתי חולים ברחבי הארץ, בהם הוא שר ומנגן עבור חיילים ופצועים, מעודד את רוחם, מחזק אותם באמונה ומשמח אותם.

ההפקה המוזיקלית של "דרך" הופקדה בידיו המיומנות של שמואל, זמר מצליח בזכות עצמו, שהוציא מספר סינגלים שהפכו ללהיטים בציבור החרדי והכללי כאחד. שמואל, הידוען המוערך, תרם לשיר את הייחודיות והזרימה המוזיקלית שגורמים למאזינים לחוש כאילו הם נמצאים על דרך פתוחה, שבה כל אחד יכול לבחור את הכיוון שלו.

את הקליפ וידאו ביים, צילם וערך, התסריטאי המוכשר שעיה צ'סנר, שגם יצר עבור מילצקי את הקליפ לשירו הקודם, 'למענך'.

שוקי מילצקי סינגל חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}