ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בפתח ישיבת הממשלה

נתניהו על הירי מתימן: "מי שזקוק לתזכורת - מוזמן לבקר בנמל חודיידה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה : ״החות׳ים כבר היו צריכים לדעת שאנחנו גובים מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע בנו. מי שזקוק לתזכורת - מוזמן לבקר בנמל חודיידה״. על הצפון: ״המצב הקיים לא יימשך. נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את תושבינו בביטחה לבתיהם״

נתניהו על הירי מתימן: "מי שזקוק לתזכורת - מוזמן לבקר בנמל חודיידה"
ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתנמיהו התייחס הבוקר (ראשון) לירי הטיל מתימן ואמר: "אנחנו במערכה רב-זירתית מול ציר הרשע של איראן שחותר להשמדתנו. הבוקר, החות׳ים שיגרו טיל קרקע-קרקע מתימן לשטחנו. הם כבר היו צריכים לדעת שאנחנו גובים מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע בנו.

ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה צילום: לשכת ראה"מ

מי שזקוק לתזכורת בעניין זה, מוזמן לבקר בנמל חודיידה. כל מי שתוקף אותנו לא יחמוק מנחת זרוענו. החמאס כבר לומד זאת בפעולתנו הנחושה שתביא להשמדתו ולשחרור כל חטופינו".

ראש הממשלה הוסיף: "ביקרתי בצפון. אני קשוב לתושבי הצפון. אני משוחח איתם ועם ראשי רשויות בצפון. אני רואה את המצוקה, אני שומע את הזעקה.

המצב הקיים לא יימשך. זה מחייב שינוי של מאזן הכוחות בגבולנו הצפוני. נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את תושבינו בביטחה לבתיהם.

אני מחויב לזה, הממשלה מחויבת לזה ולא נסתפק בפחות מזה. נעשה זאת בזכות גבורת לוחמינו, ומתוך אחדות בתוכנו, כעם מלוכד שקם על אויבינו כדי להבטיח את עתידנו".

בנימין נתניהו חודידה תימן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}