ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"דם ששווה פחות"

תסכול בצפון לאחר האזעקות במרכז: "כך נראים החיים שלנו כל יום"

תושבים בצפון זעמו לאחר האזעקות החריגות שנשמעו הבוקר במרכז: "יש כאן אנשים שהתרגלו לזה שיש דם ששווה פחות ושיש אזור שלם שמדינת ישראל מוותרת עליו"

תסכול בצפון לאחר האזעקות במרכז: "כך נראים החיים שלנו כל יום"
שיגורי חיזבאללה לחרמון צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

לאחר האזעקות שנשמעו הבוקר במרכז וגררו בעקבותיהן תשומת לב ציבורית נרחבת, תושבים בצפון הביעו תסכול מההתעלמות ממצבם, ואמרו כי יש תחושה שדמם שווה פחות. 

ראש המועצה האזורית גולן אורי קלנר, אמר: "כך נראים החיים שלנו בצפון כל יום. לא פעם בכמה חודשים. האזעקות הבוקר במרכז הן דוגמא קטנה לאיך נראים החיים של אלפים מתושבי הצפון – כל יום, גם היום".

"מדינת ישראל חייבת אומץ מדיני ומבצעי, חייבת להחזיר את ההרתעה, לקטוע את זרועות התמנון האיראני. הילדים שלנו צריכים להתעורר ברוגע. לא מאזעקה – לא במרכז, לא בדרום ולא בצפון", הוסיף.

ממטה ״נלחמים על הצפון״ נמסר לאחר המטח למרכז: ״בטח אתם לא יודעים כי זה כבר הפסיק לעניין אתכם, אבל שעה אחרי המטח למרכז היה גם מטח ליישובי הצפון. ולמה זה לא מעניין אף אחד? כי יש כאן אנשים שהתרגלו לזה שיש דם ששווה פחות ושיש אזור שלם שמדינת ישראל מוותרת עליו״.

לדבריהם, ״כבר כמעט שנה שאנחנו סובלים כמעט מדי יום מהפחד, מהריצות למקלטים כשאין זמן בין ההתרעה לנפילה, ומחוסר וודאות ארוך. תדמיינו שכל יום יש נפילה במרכז - וצאו להגיב כמו שצריך גם בצפון כדי לגמור את המלחמה עם ניצחון לטווח הרחוק״.

הצפון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}