י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
"מערכות ההגנה כשלו"

החות'ים מקבלים אחריות על שיגור הטיל לכיוון ישראל: "הגיעו ללא יירוט"

בכיר במורדים החות'ים בתימן, מקבל אחריות על ירי הטיל הבליסטי לכיוון ישראל ואומר שהתקיפה היום היא לא הראשונה שחוצה את מערכות ההגנה. "מערכות ההגנה כשלו והטיל התימני הגיע הודות לאללה"

החות'ים מקבלים אחריות על שיגור הטיל לכיוון ישראל: "הגיעו ללא יירוט"
אימוני החות'ים צילום: דוברות ממשלת החות'ים

החות'ים מקבלים אחריות על שיגור הטיל לכיוון ישראל. בכיר במורדים החות'ים בתימן, נסר א-דין עאמר, קיבל אחריות על ירי הטיל הבליסטי לכיוון ישראל ואומר שהתקיפה היום היא לא הראשונה שחוצה את מערכות ההגנה "משום שבעבר כטב"מ של החות'ים חצה את מערכות ההגנה האוויריות המודרניות של ישראל, של ארצות הברית ושל מדינות המערב".

בריאיון לערוץ אלערבי הוסיף עאמר: "אנחנו עומדים בפני דרך ארוכה של תגובות מצד המורדים החות'ים וזאת רק ההתחלה". עאמר הדגיש כי לטיל ששוגר מתימן היה יעד מסויים, שהוא לא יכול לחשוף אותו, וההודעה הצבאית שתשודר בקרוב לא תכלול הסבר על סוג יעד התקיפה אך היא תכלול פרטים חשובים נוספים, "את סוג יעד התקיפה אנחנו לא נוהגים לגלות מסיבות טקטיות, אך ללא ספק יש לנו בנק מטרות גדול, חשוב ואסטרטגי בעומק האויב והכטב"מ ששוגר בעבר הגיע לאזור שלא חשפנו אותו, אבל ישראל הבינה מה היה היעד וגם האמריקנים הבינו מה היה היעד וגם כעת הם מודעים ליעד התקיפה", כך לדברי נסר א-דין עאמר.

רועי קייס בכאן חדשות דיווח, כי נסר א-דין עאמר, סגן רשות ההסברה של החות'ים בתימן, אמר מוקדם יותר הבוקר: "מערכות ההגנה כשלו והטיל התימני הגיע הודות לאללה. העומק של האויב הפך להיות חשוף לחלוטין בפנינו. בעבר הכטב"מים ועכשיו הטילים וכולם הגיעו ללא יירוט. העתיד טומן בחובו דברים רבים. חכו להודעה של הכוחות המזוינים".

חזאם אל-אסד, חבר הלשכה המדינית של החות'ים, פרסם ברשת X תמונה של המנהיג החות'י עבד אל-מלכ בדר א-דין אל-חות'י, ולצידה כתב בעברית: "בין אם אתם במקלטים תת-קרקעיים או מחוצה להם, עליכם להקשיב היום בשעות אחר הצהריים בקשב רב למה שיאמר המנהיג הדגול הזה, שדובר אמת ופועל ביושר".

תימן המורדים החות'ים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}