ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"נשמור על חברון"

ראשי החמולות לשר הפלסטיני: "לא רוצים מבצע כמו בצפון הגדה"

ראשי חמולות בחברון שנפגשו עם שר הפנים הפלסטיני, זיאד הב אל-ריח הביעו חשש ממבצע ישראלי נרחב בשטח העיר: "צריך שתהיה התערבות של החמולות והסברה לצעירים שלנו"

ראשי החמולות לשר הפלסטיני: "לא רוצים מבצע כמו בצפון הגדה"
לוחמי ימ"מ בפעולה צילום: דוברות המשטרה

בפגישה בין שר הפנים הפלסטיני, זיאד הב אל-ריח, לראשי חמולות בחברון, הביעו התושבים חשש גדול מהסלמה בעיר ופעולה ישראלית, ואמרו: "לא רוצים שהמבצע בצפון הגדה יחזור על עצמו כאן", כך דווח ב"כאן 11". 

עוד אמרו ראשי החמולות לשר: "צריך שתהיה התערבות של החמולות והסברה לצעירים שלנו". בפגישה השתתפו גם המושל חאלד דודי ומפכ"ל המשטרה הפלסטיני עלאם א-סקא ור. 

השר אמר במפגש: "לא ניתן שהרס עזה יחזור על עצמו גם בגדה המערבית. אנחנו לא מפוצלים מעזה, אבל בעניין הזה אנחנו בטוחים בעקרונותינו המדיניים".

"רבים מבני עמנו הפלסטינים עם היד על ההדק", אמר. "יש הכנה למחזה כואב בשטח. אבל חברון והחמולות בה חכמות. אינשאללה שתהיה התערבות מהירה של החמולות, וזה ייתן נחת רוח בלבבות הפלסטינים. זה מה שאנחנו רוצים לראות בימים הקרובים".

אחד מבכירי החמולות בעיר, נאפז אל-ג'עברי, אמר: "לא רוצים שיקרה פה מה שקרה בצפון הגדה. אנחנו לא רוצים שחברון תהיה במבצע שייארך 20-10 יום וחברון תהיה כולה סגורה. נשמור על מחוז חברון, שלא יקרה מה שקרה בצפון ובעזה. נסביר לצעירים שלנו. נבין מה האינטרס שלנו".

חברון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}