ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בברכת גדולי ישראל

ביארצייט של המייסד: תלמידי 'שובו' פתחו את שנת הלימודים בסימן התרחבות

מהפכה של ממש ברשת הקירוב 'שובו' למעלה מאלף תלמידים הצטרפו לרשת. המנכ"ל נכנס למעונם של גדולי ישראל הגרמ"צ ברגמן והגר"ש גלאי וקיבל את ברכתם לרגל תחילת שנת הלימודים

ביארצייט של המייסד: תלמידי 'שובו' פתחו את שנת הלימודים בסימן התרחבות
פתיחת שנת הלימודים בשובו צילום: באדיבות המצלם

ברשת שובו מציינים בסיפוק רב את פתיחת שנת הלימידים בעשרות מוסדות רשת /שובו' שנפתחה בס"ד גדולה, כשכל בתי הספר נרשמה גדילה בכמות התלמידים, כשבסך הכל למעלה מאלף תלמידים חדשים הצטרפו לבתי הספר של הרשת בשנת הלימודים החדשה, השנה חל יום פתיחת שנת הלימודים ביום היארצייט של מייסד ונשיא הרשת ראש מועצג"ת דארה"ב הגר"א פאם זצ"ל.

באדיבות המצלםמייסד הרשת הגר"א פאם זצ"לצילום: באדיבות המצלם

כמו כן ברשת שובו הוסיפו השנה בשעות לימודי הקודש בכלל בתי הספר של הרשת, בדגש מיוחד על הקניית מתיקות לימוד התורה לתלמידים.

פתיחת שנת הלימודים בשובו צילום: באדיבות המצלם

יום לפני פתיחת שנת הלימודים נכנס מנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן מלווה בהנהלת
רשת שובו למעונו של רבינו ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן ועדכן אותו על ההתפחות המרשימה, וביקש את ברכתו להצלחת פתיחת שנת הלימודים, וזאת כהמשך לכינוס השנתי של גדולי ישראל שנערך במעונו רה"י הגרמ"צ ברגמן בהשתתפות רה"י הגר"ח פיינשטיין, רה"י הגר"ש שטיינמן ומרנן חברי נשיאות רשת שובו.

רגעים מיוחדים היו בביקור עת הורה ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן לנאמני ביתו להביא 'לחיים' עם הרב גוטרמן לקראת פתיחת שנת הלימודים, כראש הישיבה מספר לנוכחים כי חמי ראש הישיבה רבינו ה'אבי עזרי' זצ"ל היה צם ביום פתיחת שנת הלימודים הכללית שאלפי ילדים ילמדו בבתי ספר שאינם יודעים מזה תורה מה זה מצוות ומה זה שמע ישראל, ובשובו זוכים להביא את התורה לאלפי ילדי ישראל.

לאחר מכן נכנס הרב גוטרמן למעונו של הגאון רבי שמעון גלאי המלווה למפעלות רשת שובו, וביקש את ברכתו לשנת לפתיחת שנת הלימודים, וסיפר לרב גלאי כי רה"י הגרמ"צ ברגמן הורה לשתות לחיים ועל אתר הורה הגר"ש גלאי גם להביא לחיים לקראת פתיחת שנת הלימודים הרב גוטרמן אף הודה להגר"ש גלאי על העצה ההכוונה והעידוד במהלך השנה כולה, ובייחוד שזכינו שהרב גלאי רף טרח לבוא כאורח הכבוד בדינר המרכזי של הרשת שנערך בארה"ב, הרב גוטרמן והנהלת הרשת אף נכנסו לרב הפוסק של הרשת האב"ד הגר"י סילמן המלווה לרשת שובו מיום היווסדה, הרב גוטרמן הודה לאב"ד אשר אף כי זמנו כה מדוד ומדוייק זוכה רשת שובו למענה תדיר.

ביקור מיוחד נערך בבית הספר שובו בלוד כשיו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני עי"ר וועדת הכספים מלווה בראש העיר יאיר רביבו מנכ"ל הרשת הרב גוטרמן והנהלת הרשת ביקרו בבית הספר שעבר שיפוץ מקיף, הרב גפני והביע את התרגשותו למרעה לימוד התלמידים, וראש העיר רביבו ציין כי שובו בגימטריה שמו יתברך כי שובו מקדשים שם שמים, במרכז המעמד נערך מעמד תפילה מרגש להצלחת עם ישראל לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים.

בהנהלת שובו אף ציינו, כי דווקא המלחמה הביאה עימה אווירת חיזוק כללית הניכרת ברישום בכלל בתי הספר, והתקווה כי בעזה"י ההתחזקות והרישום אף ילך ויגבר.

שובו פתיחת שנת הלימודים הרב מאיר צבי ברגמן הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}