ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הקלטות חשפו

מחסני הסיוע ההומניטרי של חמאס מלאים: "הכול מפוצץ"

שיחת קשר בין מחבלי חמאס חושפת כי ארגון הטרור רחוק מלהיות במצוקת אספקה. "בנוסף למשאיות של הסולר, יש לנו משאיות עמוסות סחורה. אנחנו ממתינים להוראה להתחיל לנסוע". חמאס משתלט באין מפריע על האספקה - עד לכדי שליטה מוחלטת על המחסנים

 מחסני הסיוע ההומניטרי של חמאס מלאים: "הכול מפוצץ"
סיוע הומניטרי צילום: Atia Mohammed/Flash90

לאחר שלפני יומיים חשף שר הביטחון גלנט מסמך שמציג את המצוקה של חמאס, ב'חדשות 12' נחשפו הקלטות שמציגות מציאות אחרת לגמרי. בהקלטות הקשר נשמעת שיחה בין פעילי חמאס שמדברים על שינוע סחורה לחאן יונס ממחסני הסיוע ההומניטרי הגדושים באספקה.

"בנוסף למשאיות של הסולר, יש לנו משאיות עמוסות סחורה, יש לנו הכול בינתיים ואין לנו מקום במחסן כי הכול מפוצץ כבר במלא סחורה. אנחנו ממתינים להוראה להתחיל לנסוע. קשה לסדר אותן אצל סאמר", נשמע אומר אחד המחבלים.

"יש בעיות קליטה. אם אתה יכול לסדר אותם במקום אחר, תעשה את זה. אתה לא יכול לקחת אותן לחאן יונס, או שזה יתעכב, למשל?" השיב לו המחבל השני.

מההקלטות עולה כי חמאס משתלט באין מפריע על האספקה - עד לכדי שליטה מוחלטת על המחסנים.

על פי הדיווח, ישראל ממשיכה עם הכנסת הסיוע בעקבות הלחץ הבין-לאומי, בעיקר מצד האמריקנים. זאת כדי למנוע משבר הומניטרי ברצועה. עוד נציין כי לכל אורך השנה האחרונה הובהר לישראל שהכנסת הסיוע היא אורך הנשימה להמשך הלחימה.

חמאס סיוע הומניטרי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}