י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שימו לב

גוגל בהודעה דרמטית למשתמשים: אלו הנתונים שהולכים להימחק

גוגל משנה את אופן השמירה של הביקורים והמסלולים בציר הזמן, והמעקב ייעשה בנפרד על כל מכשיר המחובר לחשבון. כדי שהנתונים לא ימחקו, יש לעדכן את ההגדרות עד ה-8 בדצמבר 2024

גוגל בהודעה דרמטית למשתמשים: אלו הנתונים שהולכים להימחק
google צילום: unsplash

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, שמירה על המידע האישי שלנו היא חשובה מתמיד. חברת Google הודיעה על שינוי משמעותי בהגדרת ציר הזמן, שהיה ידוע בעבר כהיסטוריית מיקומים. ציר הזמן הינו כלי שימושי המאפשר למשתמשים להיזכר בקלות היכן בילו את זמנם, ומעתה הוא ייווצר במכשיר שלכם.

כיצד זה עובד?

בעבר, כאשר ההגדרה של ציר הזמן הייתה מופעלת, כל הביקורים והמסלולים שלכם נשמרו אוטומטית במפה בכל אחד מהמכשירים שלכם. כיום, עם השינוי החדש, אם אתם מחוברים לחשבון Google שלכם מכמה סמארטפונים בו זמנית, הביקורים החדשים יישמרו בציר זמן נפרד לכל מכשיר. כך תוכלו לנהל את המידע שלכם בצורה מסודרת יותר.

מה עליכם לעשות?

כדי להמשיך ולשמור על הביקורים והמסלולים שלכם, עליכם לקבוע את ההגדרות בסמארטפון המועדף עליכם עד לתאריך 8 בדצמבר 2024. ייתכן שתצטרכו לעדכן את אפליקציית מפות Google לפני שתבצעו את השינויים. בלעדי פעולה זו, יש סיכון שאחוז מהנתונים שלכם יאבד.

בעקבות השינויים, Google תעשה מאמצים להעביר נתונים של ציר הזמן מה-90 ימים האחרונים בלבד למכשיר הראשון שיכנס לשימוש לאחר ה-8 בדצמבר 2024. נתונים ישנים יותר, לצערכם, יימחקו.

מה צפוי לקרות?

ציר הזמן ימשיך להיות מופעל בחשבון שלכם, והשמירה של ביקורים חדשים תימשך. עם זאת, חשוב לדעת כי הביקורים והמסלולים שלכם מלפני יותר מ-3 חודשים יימחקו אוטומטית, ולכן כדאי לנצל את הכלי הזה כמה שיותר.

למידע נוסף על ציר הזמן והגדרותיו, אתם מוזמנים לבדוק את מרכז העזרה של Google. 

שמרו על המידע שלכם מעודכן, ונצלו את האפשרויות שהטכנולוגיה מציעה לכם כדי להיזכר בכל המקומות המיוחדים שבהם ביקרתם.

גוגל גוגל מפות מחיקה אפליקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}