י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נזק חמור

צוות המלון היה המום: התייר ירד אל הלובי עם מזגן שתלש מחדרו

משטרת ספרד עצרה בשבוע שעבר במיורקה תייר גרמני בעקבות נזק חמור שגרם לחדר המלון שבו שהה במהלך חופשתו. האירוע שהוביל למעצר התרחש כאשר התייר ירד לקבלת המלון כשהוא מחזיק את המזגן שניתק מהקיר

צוות המלון היה המום: התייר ירד אל הלובי עם מזגן שתלש מחדרו
אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת ספרד עצרה בשבוע שעבר במיורקה תייר גרמני בן 21, בעקבות נזק חמור שגרם לחדר המלון שבו שהה במהלך חופשתו. האירוע שהוביל למעצר התרחש כאשר התייר ירד לקבלת המלון כשהוא מחזיק את המזגן שניתק מהקיר.

לפי דיווחי התקשורת המקומית, שהובאו במאקו, הצעיר הסביר לצוות המלון כי טמפרטורת החדר הייתה נמוכה מדי, ולאחר שניסה לכוון את המזגן ללא הצלחה, הוא החליט לתלוש אותו מהקיר. צוות המלון, ההמום מהמעשה, הזעיק מיד את משטרת מיורקה. האירוע זכה להתערבות גם מצד שוטרים גרמנים, הנמצאים במיורקה בעונת הקיץ על מנת לסייע בטיפול בתיירים גרמנים, שעל פי הדיווחים לא פעם גורמים להפרות סדר ולנזקים באי.

המשטרה שבדקה את החדר דיווחה כי הנזק חורג ממכשיר המזגן שנתלש, וכלל גם פגיעות במערכת החשמל ובצנרת המלון. בעקבות זאת נעצר התייר בחשד לגרימת נזק לרכוש, והרשויות פתחו בהליכים לחקירת האירוע והערכת היקף הנזק. החקירה תתמקד גם בבדיקת מצבו של התייר בזמן התקרית, ובשאלה אם היה תחת השפעת אלכוהול.

מיורקה, אי תיירותי פופולרי בים התיכון, מתמודדת בשנים האחרונות עם עלייה בתקריות דומות המערבות תיירים מתפרעים. תושבי האי מביעים דאגה גוברת מההשפעה השלילית של התיירות ההמונית על איכות חייהם, עם תלונות על רעש, צפיפות, זיהום סביבתי ומחירי נכסים מרקיעי שחקים.

תיירים מלון לובי חופשה מזגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}