י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נפצע ונלכד

תיעוד דרמטי מקסדת הלוחמים: מעורב בפיצוץ מכונית התופת - נשלף מבית החולים

כוחות ימ"מ ושב"כ הצליחו לעצור מבוקש בבית חולים בחלחול, שהיה מעורב בפיצוץ מכונית תופת סמוך לחברון | באירוע נוסף בטובאס, חבלני מג"ב איו"ש נטרלו בהצלחה רכב תופת שהכיל שלושה מטעני חבלה במשקל של 80 ק"ג

תיעוד דרמטי מקסדת הלוחמים: מעורב בפיצוץ מכונית התופת - נשלף מבית החולים
פיצוץ רכב התופת צילום: דוברות המשטרה

לוחמי היחידה המשטרתית המיוחדת (ימ"מ) ושירות הביטחון הכללי (שב"כ) עצרו השבוע מבוקש מחלחול, המעורב בפיצוץ מכונית תופת שאירע ב-13 באוגוסט סמוך לחברון.

תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ צילום: דוברות המשטרה

המבוקש נפצע במהלך הפיצוץ ואושפז בבית החולים בחלחול, שם נעצר על ידי כוחות הימ"מ והשב"כ בפעילות משותפת, בתיאום עם כוחות צה"ל ומשמר הגבול.

במקביל לאירוע זה, אותר רכב תופת במהלך פעילות כוחות בטובאס שבחטיבת הבקעה והעמקים. לוחמי צה"ל זיהו את הרכב כמאיים על הכוחות, והחבלנים של מג"ב איו"ש הוזעקו למקום. לאחר בדיקה, התגלה כי הרכב הכיל שלושה מטעני חבלה במשקל כולל של 80 ק"ג. החבלנים נטרלו את הרכב במקצועיות, ובכך מנעו אסון אפשרי.

פיצוץ רכב התופת ע"י חבלני מג"ב איו"ש צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, שיבח את פעילות הלוחמים ואמר: "אני מברך את לוחמי הימ"מ על הפעולה המוצלחת והמקצועית שביצעו. העבודה היסודית והאמיצה של הכוחות, בשיתוף פעולה עם יתר כוחות הביטחון, מראה את המחויבות שלנו לביטחון אזרחי ישראל. הלוחמים שלנו יגיעו לכל מקום שידרשו לשם כך.

פעילות הימ"מ לא רק מביאה לידי ביטוי את המומחיות וההכשרה הגבוהה של היחידה, אלא גם משתלבת בצורה מושלמת עם יתר יחידות משמר הגבול ומשטרת ישראל שפועלות בכל הגזרות בנחישות ובמסירות, בהן יחידת החבלה של מג"ב איו"ש, שבנטרול רכב התופת בטובאס למעשה סיכלה אמצעי שעלול היה לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון".

חלחול חברון מכונית תופת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}