ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
מסתתר אך מתפקד

חיזבאללה פרסם מכתב ששלח סינוואר לנסראללה; לבנונים נקראו להתפנות מבתיהם

דיווחים בלבנון כי סינוואר שלח מברק לחסן נסראללה, שבו הודה לו על התנחומים שהביע לאחר מותו של איסמעיל הנייה בטהראן. חיזבאללה קרא לתושבי כפרים בדרום לבנון לפנות את בתיהם מחשש לתקיפה ישראלית

חיזבאללה פרסם מכתב ששלח סינוואר לנסראללה; לבנונים נקראו להתפנות מבתיהם
נסראללה עם סלאח עארורי (שחוסל) וזיאד נח'אלה מנהיג הג'יהאד צילום: אתר יחסי הציבור של חיזבאללה

בחיזבאללה מפרסמים מכתב ששלח לטענתם יחיא סינוואר לחסן נסראללה. במכתב כביכול מודה מנהיג חמאס שמסתתר בעזה - למנהיג חיזבאללה על השתתפותו בצער חיסול מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה, ומדגיש כי "חמאס יישאר גם לאחר החיסול אל מול הציונים עד לגירוש הכיבוש מארצנו והקמת מדינה פלסטינית".

עוד נכתב כביכול על ידי סינוואר: "מותו של הנייה מוכיח שדמם של מפקדינו אינו יקר יותר מדם עמנו והדם הזה יוסיף לכוח ההתנגדות מול הכיבוש הציוני".

שלשום פרסם חמאס איגרת מסינוואר לנשיא אלג'יריה, אחרי שלא פורסמה התבטאות פומבית כלשהו של סינוואר מאז תחילת אוקטובר. סינוואר, משמש כראש הלשכה המדינית של חמאס במקום הנייה שחוסל בטהראן, ולמעשה מנסה לנהל את הקשרים הדיפלומטיים של הארגון.

בהודעתו לנשיא אלג'יריה, נכתב כי סנוואר מברך אותו על בחירתו מחדש, וכי הוא "חזר על הערכתו לתפקיד האלג'יראי בעמידה לצד העם הפלסטיני, ובהגנה על זכויותיו בפורומים בינלאומיים".

בתוך כך, העיתון א-נהאר הלבנוני דיווח כי חיזבאללה קרא לתושבי כפרים בדרום לבנון לפנות את בתיהם מחשש לפעולות ביטחוניות רחבות של ישראל באזור, על רקע האיומים למלחמה כוללת בצפון.

במקביל, רמטכ"ל צבא איראן אמר אתמול בפורום ביטחוני בביקור בבייג'ינג: "נמשיך להגיב לאיומים מישראל ומהמעצמות. אנרכיזם וריק ביטחוני במזרח התיכון לוחצים על איראן לפעול לבניית יכולות בטחוניות".
 

איראן מלחמת חרבות ברזל חמאס איסמעיל הנייה יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}