ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
ילד פלא

פעוט יהודי בן 3, מוכר ציור אומנות ב-300,000 יורו

לורן שוורץ בן 3 מגרמניה אוהב לצייר. עוד לפני שמלאו לו 3 הוא הציג ציורים שלו ביריד בגרמניה. כ-30 מהיצירות שלו כבר נמכרו לאספנים בין 9,000 ל-15,000 יורו כל אחד. הסרטונים שלו נצפו מיליוני פעם

פעוט יהודי בן 3, מוכר ציור אומנות ב-300,000 יורו
לורן בזמן הציור צילום: אינסטגרם

לורן שוורץ הקטן מבוואריה אוהב לצייר. כמו כל ילד בן שלוש, הוא נהנה לשחק בצבעים ולהנות מציור על קנבסים לבנים עם המברשות. אבל דבר אחד שונה לגבי לורן: הציורים שלו הם כבר יצירות אמנות.

כ-30 מהיצירות הצבעוניות שלו כבר נמכרו לאספנים. חובבי אמנות שילמו בין 9,000 ל-15,000 יורו כל אחד עבור יצירותיו של האמן הצעיר.

וההייפ האמנותי סביב "מיני פיקאסו" אינו מראה סימני ירידה: כעת, על פי דיווחים בגרמניה, קונה אמריקאי הציע כמעט 300,000 יורו - עבור עבודתו הראשונה "האצבעות".

לורן האמן מצייר צילום: אינסטגרם

כשלורן בנם של ליסה ופיליפ מתעורר אחרי שנת הצהריים שלו, אין איך לעצור אותו. הוא נכנס לסטודיו הקטן שלו בבית ומצייר שורה אחר שורה על הבד.

"הוא מעדיף לצייר פילים וסוסים" אמרה אמו ליסה שוורץ לעיתון ה'בילד'. ההורים גילו את הכישרון האמנותי של בנם במקרה: "היינו במלון משפחתי בדרום טירול. זה היה כמעט בלתי אפשרי להוציא את לורן מחדר הציור שם".

וקצת לפני סוף 2023, העלתה ליסה שוורץ את הציור הראשון שנקרא "האצבעות" לאינסטגרם בחשבון laurents.art. "פשוט הייתי גאה להפליא בילד שלי ולא חשבתי על זה", אמרה ליסה, הבעלים של חברה לייצור כיריים.

האמנות של הילד בן השנתיים הפכה במהירות לוויראלית יותר מ-70,000 אנשים עוקבים באינסטגרם כעת אחר ה"מיני פיקאסו". הסרטונים שלו נצפו מיליוני פעם.

ללורן יש כעת אתר משלו (laurents.art), והתערוכה הראשונה שלו בגלריה התקיימה באוגוסט. עבודותיו נמכרות החל מ-2500 יורו. "הכסף מגיע לחשבון של לורן עצמו, שיהיה לו גישה לשם בגיל 18", מסבירים הוריו.

ואספני אומנות עומדים בתור כדי לשים את ידיהם על ציור של לורן. ליסה אמרה ל'בילד": "יש רשימת המתנה ארוכה עם למעלה מ-20,000 אנשים, בין היתר, הוא כבר מכר תמונות בארה"ב, פריז ולונדון, יפן וסינגפור.

האם העלתה את הציור הראשון של בנה - כדי שבני המשפחה בשוויץ והסבתא יוכלו לשתף. תמונות נוספות הגיעו בהמשך. זמן קצר לאחר מכן נמכרו התמונות הראשונות. 

 

גרמניה לורן שוורץ צייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}