ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
הצדק נעשה

מאסר עולם לרוצחו של אפרים גורדון הי"ד מהשומרון

ראשיד מוריס, שהורשע ברצח התייר הישראלי אפרים גורדון בשנת 2021, נידון אתמול למאסר עולם. הוא הראשון מבין ארבעת החשודים בפשע שגזר דינו ניתן. מוריס היה בן 16 בזמן הרצח. גורדון, ביקר בבולטימור במאי 2021 כדי להשתתף בחתונת בן דודו

מאסר עולם לרוצחו של אפרים גורדון הי"ד מהשומרון
אפרים גורדון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ראשיד מוריס, אחד מארבעת החשודים ברצח התייר הישראלי אפרים גורדון ב-2021, נידון אתמול (חמישי) למאסר עולם, מוריס, שהיה בן 16 בזמן הרצח, הודה ברצח בכוונה תחילה לפני שנתיים.

גורדון, בן 31, ביקר בבולטימור לרגל חתונת בן דודו, הוא נורה למוות בכניסה לבית משפחתו במאי 2021. המשטרה טוענת שהרצח היה שוד שהשתבש.

מוריס הוא הראשון מבין ארבעת החשודים שנידון. שניים נוספים, ויליאם קלינטון ועומרין אנדרסון, חתמו על הסדר טיעון ויחזרו לדיון נוסף בבית המשפט בהמשך החודש. החשוד הרביעי, וויליאם הולומן, נמצא אשם ברצח בכוונה תחילה ובניסיון שוד, גזר דינו יינתן בדצמבר הקרוב.

חבר המועצה ייצי שלייפר אמר לאתר Yeshiva world news על עונש 40 שנות המאסר שנגזר על ראשיד מוריס ברצח אפרים גורדון. "זה סגירת מעגל לקהילה". בן דודו של גורדון אמר לרשת CBS לאחר גזר הדין. "אף אחד לא צריך לברוח בקלות עם רצח".

בני משפחתו טענו לאחר הרצח כי מדובר ברצח על רקע אנטישמי. הקורבן הגיע מישראל לחתונה משפחתית שהתקיימה בל"ג בעומר ב-2021. הוא ביקר בבית המשפחה כשנורה. גורדון, היה תושב נעלה מהמועצה אזורית מטה בנימין.

בולטימור אנטישמיות רצח רצח אפרים גורדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}