ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
חושש להפסיד?

טראמפ בורח מעימות נוסף עם האריס: "הסקרים מראים שניצחתי"

הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני הודיע כי לא יתייצב לעימות נוסף מול המועמדת הדמוקרטית: "כאשר לוחם מפסיד בקרב, המילים הראשונות שיוצאות מפיו הן 'אני רוצה קרב חוזר'. הסקרים מראים בבירור שניצחתי"

טראמפ בורח מעימות נוסף עם האריס: "הסקרים מראים שניצחתי"
ג'יימס דייוויד ואנס והנשיא לשעבר טראמפ צילום: JD Vance facebook

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, הודיע הערב (חמישי) כי לא יקיים עימות תקשורתי נוסף עם המועמדת הדמוקרטית, סגנית הנשיא קמלה האריס.

"כאשר לוחם מפסיד בקרב, המילים הראשונות שיוצאות מפיו הן "אני רוצה קרב חוזר". הסקרים מראים בבירור שניצחתי בעימות נגד קמלה האריס, מועמדת השמאל הרדיקלי של הדמוקרטים, ביום שלישי בלילה, והיא הודיעה כי היא רוצה עימות שני", כתב טראמפ ברשת החברתית שלו truth social.

truth socialהפוסט של טראמפצילום: truth social

טראמפ הוסיף: "היא וג'ו הנוכל הרסו את המדינה שלנו, עם מיליוני פושעים ואנשים מטורללים זורמים לארה"ב, ללא בדיקה, יש אינפלציה שגורמת לפשיטת רגל של מעמד הביניים שלנו. כולם יודעים את זה, וכל הבעיות האחרות שנגרמו על ידי קמלה וג'ו, נשמעו במהלך העימות עם ג'ו, והעימות השני עם האריס. היא לא הופיעה לעימות ב-Fox Debate, וסירבה לעשות עימות ברשתות NBC ו-CBS. קמלה צריכה להתמקד במה שהיא הייתה צריכה לעשות במהלך התקופה האחרונה של כמעט ארבע שנים. לא יהיה עימות שלישי".

המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס התייחסה לדברי טראמפ וקראה לקיים עימות נוסף: "לפני שני לילות, דונלד טראמפ ואני ניהלנו ויכוח ראשון. אנחנו חייבים לבוחרים לנהל דיון נוסף", כתבה האריס ברשת איקס (טוויטר). 

בעימות בין השניים שהתקיים כזכור שלשום, טראמפ כינה את האריס "קומוניסטית" ואמר כי אם האריס תיבחר ארצות הברית תהיה "ונצואלה על סטרואידים".

השניים האשימו אחד את השני בשקרים והתעמתו סביב ישראל והמלחמה ברצועת עזה. טראמפ אמר שהאריס "שונאת את ישראל", האריס אמרה שתמשיך לסייע בהגנה על ישראל, אך לדבריה "המלחמה חייבת להיפסק". לדבריה, היא תסייע לביטחונה של ישראל במיוחד בכל הנוגע לאיראן. טראמפ הוסיף: "אם האריס תהיה נשיאה, ישראל לא תתקיים תוך שנתיים".

"היא אפילו לא הייתה מוכנה להיפגש עם נתניהו כשהוא נאם בקונגרס", אמר טראמפ על יריבתו. בתגובה אמרה האריס: "כל הקריירה שלי תמכתי בישראל".

על המלחמה באוקראינה אמר, כי מדיניות החוץ של ביידן והאריס "מובילה למלחמת עולם שלישית". טראמפ אמר על הנשיא ביידן שפרש מהמרוץ: "מישהו יודע איפה הנשיא שלנו? הם זרקו אותו מהקמפיין כמו כלב. יש לנו נשיא שלא יודע שהוא חי".

האריס השיבה כי "אם טראמפ היה נשיא, פוטין היה יושב עכשיו בקייב" ואמרה שפוטין "היה אוכל את טראמפ לארוחת צהריים". היא טענה שטראמפ חלש במדיניות חוץ, ואמרה שהוא "מעריץ דיקטטורים".

בנושא ההגירה טען הנשיא לשעבר כי הפשיעה בארצות הברית בעלייה. טראמפ טען כי האריס מעתיקה את המדיניות שלו. האריס טענה שטראמפ הביא את ארצות הברית לגרעון הסחר החמור ביותר בתולדותיה. טראמפ אמר כי אביה של סגנית הנשיא היה כלכלן מרקסיסטי והוא "לימד אותה היטב".

נזכיר כי העימות הראשון במערכת הבחירות הזו, בין טראמפ לנשיא המכהן ג'ו ביידן, הביא בסופו של דבר לפרישתו של ביידן מהמירוץ, לאחר שהפגין חוסר כשירות בסיסית בשל גילו המבוגר. 

דונלד טראמפ קמלה האריס הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}