י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שמירה על ארץ ישראל

במעמד הרבי מביאלא: נחנכו הגנים של הקהילה החסידית במעלה עמוס

במעמד האדמו"ר מביאלא נחנכו ביישוב מעלה עמוס גני הילדים של קהילת 'תולדות אדם' דחסידי ביאלא. במעמד השתתף השר גולדקנופף שזכה לשבחים מהאדמו"ר

במעמד הרבי מביאלא: נחנכו הגנים של הקהילה החסידית במעלה עמוס
חנוכת הגנים של ביאלא במעלה עמוס צילום: באדיבות המצלם

בטקס רב רושם שהתקיים היום (חמישי) במעמד האדמו"ר מביאלא ביישוב מעלה עמוס נחנכו גני הילדים של קהילת 'תולדות אדם' דחסידי ביאלא.

תחילה קבעו האדמו"ר מביאלא מזוזה, בהשתתפות רב הקהילה הרה"צ רבי אברהם משה רבינוביץ לצד שר הבינוי והשיכון השר יצחק גולדקנופף וראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל.  

לאחר מכן התקיים מעמד לחיים בבית המדרש דחסידי ביאלא במעלה עמוס, שם נשאו דברים, מנהל המוסדות, שר הבינוי והשיכון, ראש המועצה. 

בדבריו אמר האדמו"ר מביאלא: כי "בניית גני הילדים ותלמוד תורה תשמור על המקום ועל ארץ ישראל", עוד הוסיף הרבי ושיבח את פעילותו של שר הבינוי והשיכון לבניית בתים בארץ ישראל בהם ישמרו מצוות שתהווה שמירה על ארץ ישראל כולה.

מנהל המוסדות במעלה עמוס הרב שלמה פרידמן שיבח בנאומו את האמירות הברורות של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף שדיבר באירוע ואמר כי הוא וצוות לשכתו בראשות מוטי בבצ'יק יפעלו למען הקהילה החסידית במעלה עמוס וכן את הירתמות ראש המועצה ירון רוזנטל להשגת המבנים לטובת גני הילדים. 

הרבי מביאלא מעלה עמוס יצחק גולדקנופף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}