ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
אחרי 10 חודשים

שורדת השבי השתחררה ממחלקת השיקום והודתה לרופאים בהתרגשות

מיה רגב נפרדה בהתרגשות מהצוות הרפואי ומטופלי מחלקת השיקום: "אני יוצאת מפה בלי קביים, וזה הדבר הכי מרגש. נכנסתם לי ללב. הלוואי שגם אתם תצאו מפה כמה שיותר מהר ותתחילו את החיים"

שורדת השבי השתחררה ממחלקת השיקום והודתה לרופאים בהתרגשות
אילוסטרציה צילום: unsplash

מרגש: שורדת השבי מיה רגב, ששוחררה בעסקת החטופים לפני כעשרה חודשים, שוחררה היום ממחלקת השיקום בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, אחרי חודשים ארוכים של טיפולים קשים במיוחד. כזכור, רגב נורתה בחטיפתה מהמסיבה ברגלה ונחטפה יחד עם אחיה איתי ששוחרר גם הוא. במהלך שהותה בשבי היא עברה ניתוח שדה, לא חומרי הרדמה.

היא נפרדה בהתרגשות מהצוות הרפואי ומטופלי מחלקת השיקום: ‏"אם אני מסתכלת על עצמי במצב שהגעתי לפה ועכשיו - זה שמיים וארץ, וזה לזכות המטפלות והמטפלים, הרופאים והרופאות והאחים - שלא ויתרו גם כשקשה".

"אני ממש מתרגשת להשתחרר הביתה. לפני חודש לא האמנתי שאצא מבית החולים בלי קביים, הצוות הרפואי כן. אבל אני יוצאת מפה בלי קביים, וזה הדבר הכי מרגש", היא הוסיפה.

"נכנסתם לי ללב. הלוואי שגם אתם תצאו מפה כמה שיותר מהר ותתחילו את החיים, ותהנו מהרגעים שלכם פה עם כל האנשים האלה כי הם מדהימים", אמרה לפצועים במחלקת השיקום. "תודה גם להורים שלי, שבלעדיהם לא הייתי מצליחה לשרוד את כל זה".

מיה רגב החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}