י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נמלט ונעצר

רכש את אמונו: שדד מהקורבן 150 אלף דולר במכת אגרוף לראשו

ניצל אמון שנבנה בעסקות קודמות, גנב את כספו של הקורבן תוך מרמה ושימוש בשטרות מזויפים, נמלט ונעצר על ידי בלשי המשטרה מירושלים

רכש את אמונו: שדד מהקורבן 150 אלף דולר במכת אגרוף לראשו
תיעוד מהזירה צילום: דוברות המשטרה

בחודש שעבר בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה על מקרה שוד אלים במרכז העיר ירושלים, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים.

מפרטים ראשוניים שנאספו בעת הגעתם עלה, כי בסמוך לדיווח הגיע הנאשם למקום זאת לאחר שתיאם עם הקורבן מפגש למימוש עסקת המרת מטבע בסך של כ-150 אלף דולר. 

מעט לאחר השעה 17:30, הגיע הנאשם למקום המפגש כשהוא רכוב על גבי קטנוע כשלוחית הזיהוי המותקנת עליו מזויפת. בירור העלה כי הלוחית שייכת לקטנוע של תושב גוש דן. בהגעת הנאשם, פגש את הקורבן ונכנס אל רכבו, שם מסר לידיו שקית שהכילה שטרות כסף ארוזים, שהתבררו כמזויפים בסכום של כחצי מיליון ש"ח.

תיעוד מהזירה צילום: דוברות המשטרה

הקורבן שחש כי הנאשם מהתל בו, ניסה למשוך חזרה לידיו את שקית הכסף שהעביר לנאשם, אז בתגובה היכה הנאשם את הקורבן במכת אגרוף לראשו, ונטל את שקית הדולרים בכוח ונמלט מהמקום במהירות על גבי הקטנוע. 

במסגרת פעולות החקירה, הצליחו חוקרי תחנת לב הבירה להתחקות אחר הנאשם וחשוד נוסף והשניים נעצרו לאחרונה על ידי המשטרה. כמו כן נודע, כי במהלך התקופה שקדמה למקרה זה שהתרחש, ביצע הנאשם למול הקורבן מספר עסקות המרת מטבע וכך למעשה רכש את אמונו. 

במהלך חיפוש שערכו בלשי לב הבירה בביתם, אותרו בין היתר- שטרות כסף מזויפים עפ"י החשד, המחאות בשווי מאות אלפי ש"ח, פרטי הלבוש ועוד.

מעצרם הוארך מעת לעת ובימים האחרונים גובשה תשתית ראייתית כנגד נאשם זה. היום, הגישה יחידת תביעות מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בבית המשפט בירושלים, בגין עבירות של זיוף מסמכי זיהוי של רכב, תקיפה כדי לגנוב, גניבה, והחזקה של שטר כסף מזויף. לצד כתב האישום, דרשה התביעה המשטרתית מבימ"ש להורות על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. 

שוד משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}