ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
שומרים ומתחדשים

מהפכה במטבח הכשר: המותג הבינלאומי משיק סדרת מוצרים חכמים לשומרי שבת

כיריים שהופכות לפלטת שבת, תנור עם פיקוד שבת ומקרר חדשני "שומר שבת", אלו רק חלק מהפתרונות של 'תקה', מותג היוקרה הבינלאומי למוצרי החשמל למטבח, אשר משיק לראשונה בישראל מוצרים ייחודיים המותאמים לצרכי המטבח הכשר • את סדרת המוצרים ניתן לרכוש במבחר סניפי 'שיא החשמל והמיזוג'

מהפכה במטבח הכשר: המותג הבינלאומי משיק סדרת מוצרים חכמים לשומרי שבת
מוצרי תקה צילום: יח"צ

עולם הטכנולוגיה ממשיך לספק פתרונות לציבור שומר התורה והמצוות וכעת מגיעה בשורה חשובה ומשמעותית בתחום זה: מותג היוקרה תקה המייצר ומשווק מוצרים משוכללים ומפוארים למטבח, משיק בימים אלו סדרת מוצרים חדשה הכוללת מגוון מוצרים חכמים בעלי פתרונות ייחודיים לציבור שומר השבת.

הסדרה החדשה כוללת מגוון מוצרים מתקדמים, ביניהם כיריים אינדוקציה המציעות פתרון אלגנטי לבעיה ותיקה של חימום אוכל בשבת. בלחיצת כפתור, הן הופכות מכיריים רגילות לפלטת שבת בטיחותית ויעילה, המאפשרת שמירה על חום האוכל לאורך השבת ללא חשש בישול וכך מייתרות את הצורך לרכוש פלטה ואף למצוא לה מקום אחסון.

גם סדרת התנורים היוקרתית של המותג עברה "גיור לחומרא" וניתן להשיג אותה בגרסה הכשרה כשהיא מצוידת במערכת פיקוד שבת מתקדמת, המאפשרת תכנות מראש של זמני ההפעלה והכיבוי, כך שניתן לחמם תבשילים מבלי לחלל את השבת.

בשורה חשובה נוספת מגיעה מתחום המקררים. מקררי תקה ידועים בזכות רמת הגימור היפיפיה, הפונקציות הדיגיטליות המתקדמות ופתרונות האחסון החכמים. כעת היא משיקה את סדרת מקררי היוקרה כשהם כוללים מנגנון "שומר השבת" המציע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המונעים הפעלה אוטומטית של מערכות המקרר בשבת וכן כיבוי אור המקרר בערב שבת באופן פשוט וקל לתפעול.

את סדרת המוצרים החדשה ניתן לרכוש במבחר סניפי רשת 'שיא החשמל והמיזוג' ברחבי הארץ. הרשת מציעה מבצעי השקה מיוחדים לרגל כניסת המוצרים החדשים, כולל אפשרויות תשלום נוחות, התקנה מקצועית ושירות אדיב ומותאם אישית.

ימי החג מהווים עבורנו הזדמנות נהדרת להתחדש במוצרים חדשניים שיפארו את המטבח בבית ויחד עם זאת יקלו עלינו את מלאכת חימום וקירור האוכל במהלך השבת.

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים על המוצרים החדשניים>>>

תקה שיא החשמל והמיזוג מקרר חכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}