ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
הלב נקרע

דניאל אלוש שנהרג בהתרסקות המסוק הובא למנוחות: "מלאך בדמות אדם"

אשתו, קים ספדה לו: "אין בן אדם שלא אהב אותך ולא אמר לעצמו שאתה מלאך בדמות אדם. איך מגדלים ילדים שבקושי הכירו אותך? אני לא אשכח איך סיפרתי לטומי שאבא במלחמה, שהוא מת ולא יחזור. וטומי שרק התעורר שאל 'אז מי ישחק איתי?'"

דניאל אלוש שנהרג בהתרסקות המסוק הובא למנוחות: "מלאך בדמות אדם"
דניאל אלוש ז"ל צילום: דובר צה"ל

המונים ליוו היום (חמישי) למנוחות את רס"ם (במיל') דניאל אלוש, בן 37 מתל אביב, שנהרג בתאונת התרסקות המסוק בציר פילדלפי

אשתו, קים ספדה לו: "אין בן אדם שלא אהב אותך ולא אמר לעצמו שאתה מלאך בדמות אדם. כמה היה חשוב לך לא לאכזב חברים. איך ממשיכים מכאן אהובי? איך עוברים בחדרים בבית מבלי להתרסק ומגדלים ילדים שבקושי הכירו אותך? אתה היית האור והלב והנשמה הכי טובה. אני לא אשכח איך סיפרתי לטומי שאבא במלחמה, שהוא מת ולא יחזור. וטומי שרק התעורר שאל 'אז מי ישחק איתי?'. החיבור ביניכם היה אגדי, עכשיו הוא בוכה כל שעה 'אבא אבא'. איך הוא יגדל כשאבא הלך כשהיה בן שנה?"

אביו של דניאל, יעקב, ספד לו: "דניאל שלנו, הלב נשבר. היית המקור של היום של חיינו, נלקחת מאיתנו. ילד שרק חיפש לעשות טוב לעולם. היית אהוב ונערץ על ידי כולם. החיוך שלך תמיד האיר את הסביבה. היית גאוות כולנו, המשפחה הקרובה והחברים. אין יום שלא דיברנו, גם שעתיים לפני האסון הגדול. דיברת על יום ההולדת שרצית לחגוג לטומי אצלנו, והנה ברגע אחד האסון נחת עלינו, ואני מבטיח לך שנחגוג לו חגיגת יום הולדת כמו שרצית. אני מבטיח לך ולקים שהם תמיד יהיו עטופים בחום ואהבה".

באירוע נהרג גם רס"ם במיל' תום איש־שלום ז"ל, בן 38 מנס הרים. כרמית, אלמנתו סיפרה הבוקר בראיון לכאן רשת ב', שבעלה הבטיח לה שישוב מהמילואים. "הוא הבטיח לי, הוא פשוט הבטיח לי שזה לא מסוכן, ושהוא יחזור".

 Jonathan Shaul/Flash90קברו של תום איש שלום ז"לצילום: Jonathan Shaul/Flash90

עוד הוסיפה כרמית: "אי אפשר לחיות בחרדה כל הזמן, ברור שכשהוא עולה מדים זה יכול להיות מסוכן, אבל באמת שכנעתי את עצמי שזה לא מסוכן, שהוא לא נלחם".

על האבא שהיה תום לשלושת ילדיו אמרה כרמית: "אבא מדהים, נהדר, בן אדם שעושה הכול עד הסוף, כמו שצריך. אבא מאוד נוכח, איתם בכל דבר - בחוגים, בבית הספר, אבא מיוחד. מאוד יסודי, מדוקדק, שמח והרפתקן. אני יכולה להמשיך להוסיף עוד המון דברים עליו, אבל הוא איננו".

דובר צה"לתום איש שלום ז"לצילום: דובר צה"ל

כעת, נותרה כרמית לבדה עם יותם, בן ה-13, והתאומות מיה וגאיה בנות ה-12. "איך מדברים עם הילדים, איך מסבירים להם, איך מרגיעים אותם. פשוט מחבקים אותם מבוקר עד ערב, כל הזמן ומדברים על זה, ומצטערים איתם על דברים שכבר לא יהיו איתו".

דניאל אלוש תום איש שלום מלחמת חרבות ברזל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}